بُرد پرگل تیم ملی فوتبال نوجوانان مقابل تاجیکستان در دیداری دوستانه+ تصاویر

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی با نتیجه ای پرگل تاجیکستان را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 12:45 دقیقه امروز(14 به وقت محلی) در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه اصلی دوشنبه به مصاف تاجیکستان رفت و در نهایت حریف خود را با نتیجه چهار بر یک شکست داد.

*امیر ابراهیم زاده(13) علی اکبر رنجبر(20) محمدرضا کوشکی(75) و یادگار رستمی(83) برای ایران و  سلیمشوف کبیر(55) برای تیم میزبان در این مسابقه گلزنی کردند.

*محمدصادق صالحى، امیرحسین ثقفى، فردین بحرى، محمدرضا کوشکى، سبحان کمالوند، سجاد خادمى، على اکبر رنجبر، ارشیا کریمى، سبحان نادرى، امیر ابراهیم زاده و سینا قاسمى بازیکنانی بودند که حسین عبدی در این بازی تدارکاتی آنها را در ترکیب اصلی به زمین فرستاد.

*داوود مهابادى و حمید درخشان سرمربى و مدیر فنى تیم ملى جوانان همراه با میرشاد ماجدى(رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال)  فراز فاطمى(سرپرست تیم ملی جوانان) و امین راستى(مربی تیم ملی جوانان) این بازی را با حضور در ورزشگاه تماشا کردند.

*همچنین بازیکنان تیم جوانان که همزمان با نفرات نوجوان فوتبال کشورمان در تاجیکستان حضور دارند، در هتل محل اقامت خود این بازی را تماشا کردند.

*صالحى دروازه بان ایران در دقیقه ٢٣ به دلیل خطاى بیرون محوطه جریمه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا ایران ٧٠ دقیقه ١٠ نفره مقابل حریف بازى کند.

دیدگاه تان را بنویسید