واکنش فتاحی به جنجال در دیدار با مس رفسنجان؛ از ربیعی عذرخواهی کردم

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با ربیعی صحبتی داشتم اما حرف بدی نزدم، بین دو نیمه هم از او و اعضای تیمشان عذرخواهی کردم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا فتاحی درباره پیروزی روز گذشته سپاهان مقابل مس رفسنجان گفت: با توجه به اینکه حدود 10-12 روز بازی نداشتیم، محرم نویدکیا به همراه همکارانش برنامه خوبی را پیش بینی کردند. ما در بازی قبل برد شیرینی را مقابل نساجی با نتیجه 4 بر صفر به دست آوردیم. بعد از چنین نتیجه‌ای خیلی سخت است که تیم را در شرایط برد و مسابقه حفظ کنید. اما با برنامه ریزی کادرفنی و غیرت بچه‌ها این اتفاق افتاد و توانستیم بعد از گذشت این مدت برد خوبی را هم بیرون از خانه کسب کنیم.

فارس نوشت؛ فتاحی در خصوص اینکه سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس بعد از بازی مدعی شد حرف‌های بدی از مدیر تیم سپاهان شنیده است، اظهار داشت: در مورد این مساله سوتفاهم شده است. نیمکت آن‌ها خیلی شلوغ می‌کرد در حالیکه نیمکت تیم ما و سرمربی ما آرام بود. به هرحال فشار بازی وجود داشت و این طبیعی است. من در آن لحظه با ربیعی صحبتی داشتم اما حرف بدی نزدم. بین دو نیمه هم از او و اعضای تیمشان عذرخواهی کردم اما نمی‌دانم چرا ربیعی این مساله را در کنفرانس بعد از بازی مطرح کرد.


 

دیدگاه تان را بنویسید