جی پلاس؛

اختلافات داخلی ذوب آهن بالا گرفت!

رحمان رضایی که درباره اشتباهات داوری برای ذوب آهن به شدت انتقاد می کرد این بار علاوه بر داوری تیر انتقادات خود را به سمت مدیرعامل این تیم نیز نشانه رفت و از او بخاطر سکوتش در برابر این داوری ها انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال ذوب آهن در فصل بیستم لیگ برتر با اشتباهات داوری زیادی مواجه شده است و این امر بارها اعتراض رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن را در پی داشته است.

سرمربی این تیم حتی برای صحبت‌هایش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محروم شد.

تداوم این اشتباهات باعث شد رحمان رضایی در جدیدترین مصاحبه خود حتی به جواد محمدی مدیرعامل این باشگاه نیز برای سکوتش در برابر این اشتباهات انتقاد کند.

رضایی در تازه‌ترین مصاحبه خود از محمدی گلایه کرده است که چرا نسبت به اتفاقات اخیر سکوت در پیش گرفته و حتی تیم را ممنوع المصاحبه کرده است. این مربی حتی پا را از این فراتر گذاشته و با وتوی دستور مدیرعامل باشگاه، گفته است: «من به بازیکنان گفتم با مسئولیت خودم مصاحبه کنند و باید نسبت به چنین شرایطی اعتراض شود. وقتی مدیرعامل باشگاه در چنین شرایطی سکوت می‌کند در حق تیم و بازیکنان و حتی کارگران کارخانه ظلم می‌کند و واقعاً دلیل این سکوت را نمی‌دانم و مانده‌ام که دیگر چه بلایی باید به سر تیم بیاید تا ایشان سکوتش را بشکند و صحبت کند؟»

از زمان انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب آهن همواره شایعاتی از اختلاف او با بعضی از مدیران باشگاه به گوش می‌رسید و این موضوع با اعتراض وی نسبت به محرومیت «نبی زاده» بازیکن ذوب آهن از بازی با فولاد در هفته نخست همراه شد. رضایی در نشست خبری آن بازی گفته بود: «نبی زاده را آخرین لحظه از دست دادیم. این اشتباهات نباید از طرف باشگاه رخ بدهد. تیم مدیر اجرایی دارد. اشتباه بزرگی رخ داد و برایم قابل هضم نیست.»

اظهارات رضایی حتی با واکنش رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن هم رو به رو شده است و در تازه ترین مصاحبه خود عنوان کرده که رحمان رضایی همیشه دلخور است . وقتی من سخنگو هستم و حرف می‌زنم قرار نیست مدیرعامل صحبت کند. حالا ممکن است او در جایگاه خودش نظراتش را بیان کند اما من جواب همه پرسش‌ها را می‌دهم. ان‌شاالله تیم ذوب‌آهن ببرد، رحمان دلخور هم باشد مشکلی نیست.

حال باید دید با توجه به این موضوع که تیم ذوب آهن پس از آمار بالای مبتلایان این تیم به کرونا تازه از این گسترش این بیماری رهایی یافته و تمرینات تاکتیکی خود را از امروز آغاز کرده است می تواند از این اختلافات داخلی هم رهایی یابد یا نه.

دیدگاه تان را بنویسید