کارشناس داوری دیدار استقلال و ذوب آهن

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: مدافع ذوب آهن باید در دقیقه 43 بازی با استقلل اخراج می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسین عسگری درباره  عملکرد تیم داوری دیدار ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: کمیته داوران بازی خوبی را برای این داور جوان در نظر گرفته بود و این مسابقه می‌توانست برای مرتضی منصوریان سکوی پرتاب مناسبی باشد. وی کارش را خوب شروع کرد تا اینکه در دقیقه 43 مرتکب اشتباه شد.

فارس نوشت؛ وی ادامه داد: در آن صحنه با توجه به نوع خطا تفاوتی نداشت حرکت بیرون یا درون محوطه جریمه باشد. این خطا با دست صورت گرفت. هل دادن، گرفتن، کشیدن و هند کردن چهار خطایی هستند که با دست انجام می‌شود و اگر این خطاها سبب سلب موقعیت واضح و مسلم بازیکن حریف شود، جریمه بازیکن خطاکار فقط کارت قرمز است.

کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: داور در این صحنه با کارت زرد دادن به مدافع ذوب آهن مرتکب اشتباه بزرگی شد. به هر حال داوری کار سختی است و اگر داور در طول 90 دقیقه در 40 تصمیم یک اشتباه کند، کل کارش زیر سوال می‌رود. صحنه سختی هم نبود که منصوریان بخواهد در کارت دادن دچار اشتباه شود زیرا مشخص بود مهاجم استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته است.

عسگری درباره برخورد میلاد جهانی و احمد موسوی در دقیقه 30 گفت: آن برخورد فیزیکی در فوتبال طبیعی است و به هیچ وجه مدافع استقلال مرتکب پنالتی نشد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید