حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن + تصاویر

امروز (28 آذر) تیم های استقلال و ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 15 امروز در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 محمدرضا کربکندی و فرشاد دادفر(اعضای هیات مدیره) و جواد محمدی(مدیرعامل باشگاه ذوب آهن) زیبایی(معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان) طاهری(رئیس هیات فوتبال استان) از چهره هایی هستند که برای تماشای بازی ذوب آهن و استقلال در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور دارند.

*در دقیقه 59 عرفان پورافراز روی پای محمد دانشگر تکل زد و در ادامه این تکل در خارج از زمین مهدی قائدی را که کنار خط ایستاده بود سرنگون کرد که این موضوع با خنده بازیکنان کناری قائدی همراه شد.

* در دقیقه 66 سبحان خاقانی به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی قائدی داد.

*عصبانیت میلاد جهانی به دلیل برخورد ارسال وی به مدافع استقلال و بیرون رفتن توپ سبب شد این بازیکن توپ را با شوت زدن به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین بکوبد.

*ووریا غفوری در زمان خروج از زمین یک لحظه تصور کرد بازیکن کناری اش هم تیمی او است و برای اینکه زودتر از زمین بیرون بیاید قصد داشت بازوبند را به وی تحویل بدهد اما ناگهان متوجه شد میلاد جهانی، بازیکن ذوب‌آهن در کنارش ایستاده است.

*در دقیقه 86 واکنش نشان ندادن داور به برخورد عبدالله حسینی با رشید مظاهری سبب اعتراض دروازه بان استقلال به داور شد.

* در دقایق تلف شده نیمه دوم علی دشتی هم به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد.

 *در دقیقه 30 دیدار ذوب‌آهن و استقلال میلاد جهانی در برخورد با احمد موسوی درون محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد و با وجود اعتراض اعضای تیم میزبان، مرتضی منصوریان اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* پس از برخورد علی دشتی و محمد دانشگر در دقیقه 32 بازیکن ذوب آهن به داور معترض شد.

*در دقیقه 37 فرشاد محمدی مهر برای لحظاتی با مرتضی منصوریان جر و بحث کرد.

*در دقیقه 42 امیر ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با شهاب گردان پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با خطای عبدالله حسینی متوقف شد اما کارت قرمز نگرفتن مدافع این تیم سبب درگیری بین بازیکنان و اعتراض آبی‌پوشان به تصمیم داور شد. حتی نیمکت نشین های تیم استقلال هم که روی سکو نشسته بودند اعتقاد داشتند داور باید به حسینی کارت قرمز بدهد.

*در این لحظه فکری با سر و صدای بلندی به جلال مرادی ناظر بازی واکنش نشان داد که داور هم با حضور کنار زمین با لحن آرامی به سرمربی استقلال تذکر جدی داد. 

*منوچهر صالحی، قائم مقام باشگاه ذوب‌آهن قبل از این مسابقه با حضور در هتل پیروزی(محل اردوی شاگردان رحمان رضایی) حاضر شد و دقایقی را جمع هوادارانی که برای تشویق این تیم به هتل آمده بودند گذارند.

*رحیم رحیمی مقدم، ناظر داوری و تیم داوری این مسابقه حدود 2 ساعت قبل از شروع بازی وارد زمین شده  و به ارزیابی آن پرداختند.

*پرچم‌های بزرگی از تیم ذوب آهن روی سکوهای ورزشگاه فولاد‌شهر نصب شده بود.

* رشید مظاهری قبل از ورود به زمین برای گرم کردن خود با تعدادی از عوامل باشگاه سابق خود خوش و بش کرد و با ذوب‌آهنی ها عکس یادگاری گرفت.

*محمد بختیاری، دارکو بیدوف، رضا حبیب زاده،محمدعلی کاظمی، میلاد کُر، امید سیف الله شیرمردی، سید علی دیمباد، علی نبی زاده و علیرضا منظمی در فهرست بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن قرار گرفته است.

*سید حسین حسینی، مهدی قائدی، فرشید باقری، سینا خادم پور، متین کریم زاده، امیرحسین خدامرادی، آرش داجلیری، فردین رابط و علیرضا انصاری هم نیمکت نشین‌های استقلال هستند.

*سیاوش یزدانی با وجود سفر به اصفهان بازهم در فهرست 20 نفره آبی‌پوشان قرار ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید