2 دلیل عمده شکست پرسپولیس از زبان منصوریان

علیرضا منصوریان گفت: اگر بخواهیم به علت باخت پرسپولیس فکر کنیم باید بگویم که دو دلیل عمده داشت. ما با آمدن VAR به فوتبال در دو سال پیش باید آن را به فوتبال‌مان می‌آوردیم. بازیکنان ما بی‌اطلاع بودند که تیم اصلی داوری بیرون نشسته است و نکات ریز را می‌بیند. نکته دیگر این است که ما خیلی به بزرگی تیم حریف را دامن زدیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا منصوریان با حضور در برنامه تلویزیونی درباره دلایل شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ «نبود وحید امیری خیلی به پرسپولیس در فینال ضربه زد و جای آل‌کثیر هم خالی بود.»، وی با بیان این جمله افزود: اگر بخواهیم به علت باخت پرسپولیس فکر کنیم باید بگویم که دو دلیل عمده داشت. ما با آمدن VAR به فوتبال در دو سال پیش باید آن را به فوتبال‌مان می‌آوردیم. بازیکنان ما بی‌اطلاع بودند که تیم اصلی داوری بیرون نشسته است و نکات ریز را می‌بیند. نکته دیگر این است که ما خیلی به بزرگی تیم حریف را دامن زدیم. ما یک جوی درست می‌کنیم که اگر باختیم بهانه داشته باشیم. اینقدر گفتیم اولسان که بچه‌های ما یک ربع اول در شوک بودند. اولسان از پاختاکور، السد و النصر قوی‌تر نبود. اگر پرسپولیس برنده به رختکن می‌رفت قطعاً یحیی در نیمه دوم با پلن B بازی می‌کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: مهدی شیری بازیکن من در نفت بود و او را می‌شناسم. من خواهش می‌کنم که شیری و نوراللهی را تخریب نکنند. من افتخار می‌کنم که با یک کادر ایرانی به فینال رفتیم. باید به مربیان ایرانی اطمینان کنیم. به یحیی اعتماد کردیم. او تیمش را به فینال آسیا برد. من ضد مربی خارجی نیستم. مربی خارجی باید به ما یاد دهد. بازیکن خارجی پرسپولیس بشار رسن هم خوب بود، مثل تیام که برای استقلال بازی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید