قول پرهزینه مهدوی کیا به فینالیست بعدی ایران در آسیا

اسطوره فوتبال ایران و مربی تیم های پایه هامبورگ مدعی شد در صورتی که تیمی از ایران به فینال آسیا برود هزینه اردوی ۱۰ روزه و برگزاری دیدار تدارکاتی اش در اروپا را تقبل می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امروز پرسپولیس در دیداری نزدیک با نتیجه دو بر یک مغلوب اولسان هیوندای کره جنوبی شد. در این دیدار سرخپوشان ابتدا گل نخست را زدند اما در ادامه با کمک VAR، داور قطری دو پنالتی درست به نفع تیم کره ای گرفت تا پرسپولیس در این دیدار شکست بخورد و در دومین تجربه حضور در فینال هم ناکام بماند.

مهدی مهدوی کیا، کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در یک برنامه اینترنتی با اشاره به اهمیت حضور پرسپولیس در فینال این مسابقات مدعی شد که در صورتی که تیمی از ایران به فینال آسیا برود هزینه اردوی ۱۰ روزه و برگزاری دیدار تدارکاتی اش در اروپا را تقبل می‌کند

او گفت: این تیم با توجه به پتانسیل مالی و شرایطی که داشت کار بزرگی انجام داد. رسیدن به فینال خیلی کار دشواری است و پرسپولیس با وجود مشکلات بزرگی که بر سرراهش بود توانست به این مهم دست پیدا کند."اگر تیم ایرانی بتواند به فینال لیگ قهرمانان برسد یک اردوی 10 روزه در اروپا میهمانشان می کنم."

او می گوید حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم با توجه به بضاعت نرم افزاری و سخت افزاری تیم های ایرانی در قیاس با رقبای آسیایی اتفاق بزرگی است.

حال باید دید مهدوی کیا این حرف را به کنایه زده یا او اولین تیم ایرانی را که بتواند به فینال آسیا صعود کند، برای افزایش آمادگی به اروپا دعوت خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید