پرسش دیشب مهدوی کیا از کی روش!

مهدی مهدوی کیا با بیان اینکه تیم ها حق دارند از داشته هایشان استفاده کنند، سوالی را از کارلوس کی روش پرسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مهدی مهدوی کیا شب گذشته با حضور در برنامه 90، البته به سوالاتی در بحث فوتبال پایه پاسخ داد اما درباره موضوع اختلافات پیش آمده میان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، اظهار کرد: این موضوع قطعا به فوتبال ملی و باشگاهی ما کمک نمی کند و باید تعامل بیشتری باشد. من مخالف مطرح کردن این سوال ها هستم چون این سوال ها را باید کارشناس ها جواب بدهند چون می تواند این نظرها احساسی باشد اما آیا ما قبل از شروع فصل با باشگاه ها و مربیان باشگاه ها و تیم ملی به توافق رسیدیم یا نرسیدیم؟

مهدوی کیا افزود: من فقط یک سوال از آقای کی روش دارم، ایشان به فوتبال باشگاهی ما اعتقاد دارد یا ندارد؟ چون ما در اروپا چنین چیزی را نمی بینیم که بازیکنان در اردوهای درازمدت در اختیار سرمربی باشند. تیم ها سه چهار روز قبل از بازی جمع می‌شوند و کارشان را انجام می دهند و ایشان که در سطح اول فوتبال دنیا بوده این را می داند.

وی ادامه داد: من فکر می کنم به فوتبال باشگاهی ما اعتقاد ندارد و بازیکنان باید در اردوهای درازمدت حاضر شودند تا بتواند به تاکتیکی که می‌خواهد دست پیدا کند. فکر می کنم باید تعامل بیشتری انجام شود چون هم تیم ملی مهم است که در راس همه است و هم باشگاه ها هزینه می‌کنند و حق دارند از داشته های خودشان دفاع کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید