بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از کجا می‌بینید؟ تلویزیون یا اینستاگرام با گزارش فردوسی پور؟ + نظرسنجی

عادل فردوسی‌پور برای گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی به قطر رفته و بازی را از صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت زنده گزارش می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی با انتشار پوستری از گزارش زنده عادل فردوسی‌پور در دیدار پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در این صفحه خبر داد:

زمانی که این خبر اعلام شد تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا 260 هزار نفر بود، اما حالا تعداد دنبال کنندگان آن از یک میلیون نفر عبور کرده است!

تصمیم AFC به این دلیل گرفته شد که صداوسیما مانند گذشته حق پخش مسابقات را خریداری نکرده و کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد برخلاف عرف رایج خود بازی را از اینستاگرام پخش کند تا به نوعی به سیاست رایج در ایران که برای بازی‌های مهم حق پخش را نمی‌خرد پاسخی داده باشد.

حضور فردوسی پور به عنوان گزارشگر مسابقه هم شوک به صداوسیما را تکمیل کرد.

در نظرسنجی که در سایت جماران انجام شد از مخاطبان سوال شد که شما بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از کجا می بینید؟

1.تلویزیون

2. اینستاگرام با گزارش عادل فردوسی پور

در پایان این نظرسنجی در سایت جماران 30.39 درصد اعلام کردند از تلویزیون و 69.61 درصد از اینستاگرام این دیدار را تماشا کردند.

در کانال تلگرامی جماران نیز 78 درصد مخاطبان عنوان کردند از طریق اینستاگرام و 22 درصد از طریق تلویزیون فینال لیگ قهرمانان آسیا را تماشا کردند.

IMG_20201218_122520_004

 

 

پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت 15:30 روز شنبه 29 آذر در ورزشگاه الجنوب الوکره قطر به مصاف هم می روند تا فاتح لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود.

 
حجم ویدیو: 4.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید