تمام حواشی دیدار شهرخودرو و استقلال+ عکس و فیلم

دیدار تیم های استقلال و شهرخودرو از سری رقابت های هفته ششیم لیگ برتر امروز (یکشنبه) برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های شهرخودرو و استقلال امروز (یکشنبه) از ساعت 15:45 به مصاف هم خواهند رفت این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* محمد نادری در دقیقه 75 بازی استقلال و شهرخودرو در برخورد با بازیکن حریف دچار آسیب دیدگی شد و با توجه به شدت آسیب دیدگی‌َاش از زمین بیرون آمد تا هروویه میلیچ جانشین وی شود.

*درحالیکه داریوش شجاعیان از مهر سال گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی تا دیدار با ماشین سازی در هفته شوم لیگ برتر نتواست برای استقلال بازی کند، گزارشگر این مسابقه دو بار در جریان این دیدار اعلام کرد وی پس از 30 ماه به میادین بازگشته است. این درحالی است که شجاعیان در تمرینات پیش فصل آبی پوشان حضور فعالی داشت و به نظر می‌رسد این گزارشگر تصور کرده هافبک استقلال پس از اینکه برای اولین بار از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد از حدود دو سال و نیم قبل بازی نکرده است.

*محمد حسین مرادمند پس از برخورد با محمد عرفان معصومی که سبب اخراج بازیکن شهرخودرو شد، از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شدیدی و خونریزی شد. البته مدافع باشگاه استقلال پس از لحظاتی به زمین برگشت.

* در حالیکه این مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شود و البته محدودیت های زیادی هم برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه امام رضا(ع) اعمال شده اما در جایگاه خبرنگاران این ورزشگاه افراد متفرقه زیادی حضور داشتند.

* در دقیقه 41 پس از خطای امین قاسمی نژاد روی داریوش شجاعیان بین دو بازیکن درگیری ایجاد شد که با حضور سایر بازیکنان دو تیم این غائله به اتمام رسید.

*محمد دانشگر پس از به ثمر رساندن گل دوم استقلال سمت نیمکت تیمش رفت و حنیف عمران زاده را در آغوش کشید.

*نیمه اول این مسابقه با برتری دو بر صفر شاگردان محمود فکری تمام شد.

*حسین حسینی که در جریان دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و زمان حضور تیم های استقلال و شهرخودرو در دوحه  با رحمتی رو به رو شده و با وی خوش و بش کرده بود، امروز با اهدای یک دسته گل به سرمربی حریف و هم تیمی سابقش به صورت رسمی مقابل دوربین عکاسان  با رحمتی آشتی کرد.

عکس یادگاری رحمتی و حسین حسینی

*مهدی رحمتی هم سمت پرویز مظلومی و نیمکت استقلال رفته و با هم تیمی ها و مربیان سابق خود در باشگاه استقلال خوش و بش کرد.

*تیم داوری این مسابقه در مراسم پیش بازی عکس محمد جواد تقی پور، کمک داور فقید اهل خراسان را در دست داشت و البته قبل از به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه هم یک دقیقه سکوت برای زنده نگه داشتن یاد وی برقرار شد.

*محمد حسین مرادمند در دقیقه 5 با از دست رفتن موقعیت استقلال با دست دو سه باری به سر خود کوبید.

* تیم شهرخودرو در این بازی پیراهن های جدیدی به تن کرده است.

*فرشاد فرجی، رحمان جعفری، حسین مهربان، آزاد جعفرزاده، معراج پورتقی، رضا یزداندوست، روح‌الله سیف اللهی، امیرحسین کریمی و سعید جلالی راد بازیکنان ذخیره مشهدی‌ها را تشکیل می‌دهند و نکته عجیب قرار گرفتن تعدادی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار شهرخودرو روی نیمکت است.

*سید حسین حسینی، عارف غلامی، فرشید باقری، سینا خادم پور، متین کریم زاده، هروویه میلیچ، آرش داجلیری، فردین رابط و سجاد آقایی هم نیمکت نشین های تیم میهمان هستند.

* داریوش شجاعیان بازوبند کاپیتانی استقلال را در این بازی به بازو می بندد.

*عکس بزرگی از شهید سپهبد قاسم سلیمانی روی سکوهای ورزشگاه نصب شده است.

*عوامل تیم داوری بازی قاب عکسی از جواد تقی پور، کمک داور فقید خراسانی را در دست داشتند.

*بازیکنان استقلال پس از ورود به ورزشگاه دقایقی برای ارزیابی کیفیت زمین به داخل آن آمدند.

 رشید مظاهری با پیراهن ناصر حجازی مقابل شهر خودرو

پیراهن رشید مظاهری برای دیدار با شهرخودرو

رشید مظاهری برای گرم کردن وارد زمین شد

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، سیداحمد موسوی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، فرشید باقری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

 ترکیب شهرخودرو 

میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی

نمایی از رختکن استقلال پیش از دیدار با شهرخودرو

رختکن استقلال پیش از دیدار با شهرخودروورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه 

دیدگاه تان را بنویسید