مراسم آشتی کنان دو استقلالی در ورزشگاه امام رضا(ع)

حسین حسینی پیش از دیدار مقابل شهرخودرو به استقبال همبازی سابقش می‌رود؛ همبازی‌ای که یک سوءتفاهم بزرگ بین آنها دشمنی ایجاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازی هفته ششم لیگ برتر بین تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد فرصت اولین رویارویی سنگربان و کاپیتان سابق آبی پوشان یعنی سیدمهدی رحمتی در قامت سرمربی برابر این تیم است.

ایلنا نوشت؛ استقلال در پنج بازی گذشته از لیگ با استفاده از دو دروازه‌بان هست امتیاز اندوخته داشته و در در صورت پیروزی در این بازی‌ می‌تواند صدرنشین جدول رده بندی شود. در دو بازی نخست مقابل مس رفسنجان و فولاد خوزستان سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم حضور داشت و در بازی‌های ماشین سازی، پیکان تهران و همینطور صنعت نفت این وظیفه برعهده محمدرشید مظاهری بود.

مظاهری که عملکرد مناسبی داشته با رخصت گرفتن از خانواده مرحوم ناصر حجازی برای پوشیدن پیراهن خاطره‌انگیز این سنگربان به یاد ماندنی مشخص کرد که در بازی مقابل شهرخودرو فیکس است و حسینی بدین ترتیب باید برای چهارمین بازی متوالی روی نیمکت بنشیند و نظاره‌گر عملکرد همبازیانش باشد.

سنگربانی که فصل پر پیچ و خمی را سپری کرد و حتی در مرز جدایی از این تیم هم قرارگرفته بود اخیرا هم بحثی با مظاهری داشت تا حواشی او بیشتر از عملکردی که برای این تیم در قبل داشته مورد توجه قرار بگیرد. حسینی که یکی از ایرادهای وارده هواداران پس از افت کیفی‌اش به او عدم رقابت با یک دروازه‌بان طراز اول بود، امروز تلاش می‌کند تا خاطر مکدر رقیب قدیمی‌اش را برطرف کند.

از این رو حسینی با یک دسته‌گل در ورزشگاه امام رضا(ع) حضور پیدا می‌کند و علیرغم نیمکت‌نشینی در این بازی در خوش و بش با اعضای شهرخودرو حاضر می‌شود تا کدورت بین خودش و رحمتی را برطرف کند. او به استقبال رقیب قدیمی می‌رود که در رقابت با او رکورد کلین شیت ایران را شکست و اکنون به عنوان سرمربی برابر تیمش قرار گرفته است.

ماجرای کدورت بین این دو به سال گذشته برمی‌گردد، وقتی رحمتی هنوز فعالیت حرفه‌ای به  عنوان بازیکن را تمام نکرده بود. بهمن سال گذشته وقتی دو تیم استقلال و شهرخودرو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، مدتی از شهرآورد تهران می‌گذشت. 

سیدمهدی رحمتی که به واسطه اتفاقات در دربی تحت هدایت وینفرد شفر مورد حمله قرار گرفته بود، پس از ارائه عملکرد ضعیف حسینی متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او در کنایه به حسینی نوشت این بازیکن از اقوامش درخواست می‌کند تا با تشکیل صفحات مجازی به او فحاشی کنند. متن عجیب رحمتی پس از سکوتی طولانی مدت حتی پس از جدایی از استقلال در رابطه با اتفاقاتی که در زمان حضورش در این تیم با حسینی رخ داده بود با واکنش این دروازه بان جوان رو به رو شد.

حسینی هم در اینستاگرامش خطاب به رحمتی نوشته بود که از رفتارهای او آگاه است و او حتی پس از بازی با الکویت بازیکنانی که از حسینی حمایت کرده را تهدید کرده است! اظهار نظر حسینی با یک واکنش متفاوت و باورنکردنی از کاپیتان اسبق استقلال همراه بود.

سنگربان سابق تیم ملی اسکرین شات پیام‌های رد و بدل شده با حسینی که از سوی این دروازه بان الگو و اسطوره در نظر گرفته شده بود را منتشر کرد و در حالیکه جمله فراموش نکن را خطاب به او نوشت، حسینی را به سکوت دعوت کرد.

اقدام جالب توجه حسینی در بازی امروز می‌تواند به یک جنجال قدیمی پایان بدهد و تمام اتفاقاتی که بین این دو حتی زمان حضور در استقلال در اذهان ثبت شده بود را از یاد ببرد تا مسیر حرفه‌ای هر دو به درستی و عاری از کینه‌ورزی پیش برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید