ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شهرخودرو

تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) احتمال دارد با ترکیب محمد رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری به مصاف شهر خودرو برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، استقلال امروز (یکشنبه) از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم شهرخودر می رود. 

شهر خودرو در بازی گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری دست یافته بود و تا به امروز دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده است. 

استقلال برای دیدار امروز شیخ دیاباته، وریا غفوری و مسعود ریگی را به دلیل آسیب دیدگی و همینطور فرشید اسماعیلی را به علت مسائل انضباطی در اختیار ندارد. استقلال نسبت به مسابقه قبلی تغییرات اساسی نخواهد داشت اما برخی اتفاقات در بین بازیکنان تحت هدایت سرمربی استقلال قابل پیش بینی است.

مشخص است که محمدرشید مظاهری برای بازی امروز درون دروازه قرار می‌گیرد و رخصت گرفتن برای پوشیدن لباس زنده‌یاد ناصر حجازی نشان می‌دهد سیدحسین حسینی برای چهارمین هیات متوالی نیمکت نشین خواهد بود. در خط دفاعی هم یک تغییر نسبت به بازی قبلی قایل پیش بینی است.

 محمود فکری در نشست خبری پیش از مسابقه اعلام کرد وضعیت عارف غلامی به صورت دقیق مشخص نیست. قابل پیش بینی است محمد دانشگر که اخیرا به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق می‌شد برای این بازی زوج محمدحسین مرادمند باشد و محمد نادری و احمد موسوی انتخاب فکری بازی پست مدافع چپ و راست باشند.

 در غیبت ریگی در خط دفاع می‌تواند به مهدی مهدی پور و فرشید باقری به عنوان هافبک‌های تقریبا دفاعی اتکا کند و از حضور همزمان داریوش شجاعیان و آرش رضاوند برای بازیسازی و خلق موقعیت بهره ببرد.

مهدی قایدی که با مصدومیت جدی مواجه نشده است می تواند با ارسلان مطهری زوج خط حمله را تشکیل دهند.  

ترکیب احتمالی استقلال برابر شهرخودرو به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری

 

دیدگاه تان را بنویسید