بهناز شفیعی:‌ رشید مظاهری می تواند خاطرات ناصر حجازی را برای هواداران زنده کند

بهناز شفیعی گفت: قرار است رشید مظاهری یک برنامه قشنگ برای زنده نگه داشتن یاد ناصر حجازی انجام دهد که بین صحبت‌هایش اشاره کرد اگر بتواند تاییدیه‌های لازم را بگیرد در دیدار امروز مقابل شهرخودرو با پیراهن حجازی به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز ۲۳آذر سالگرد تولد ناصر حجازی، اسطوره استقلالی‌هاست و به همین بهانه دقایقی با بهناز شفیعی همسر او همکلام و مطلع شدیم که گویا رشید مظاهری دروازه‌بان جدید و ملی‌پوش استقلالی‌ها به همین منظور با خانم شفیعی تماس گرفته و ضمن تبریک تولد ناصر حجازی از او رخصت گرفته در دیدار امروز استقلال مقابل شهرخودرو درصورتی که با صلاحدید کادرفنی درون دروازه قرار گرفت و درصورت تحقق این امر، بعد از هماهنگی‌های ممکن و گرفتن تاییدیه‌های لازم بتواند با پیراهن مرحوم حجازی در دیدار امروز به میدان برود. 

امروز سالگرد تولد همسرتان است و حتما دوباره بسیاری از خاطرات گذشته برایتان زنده خواهد شد.

روزنامه فرهیختگان نوشت؛ بله دقیقا همین‌طور است، ناصر در قلب مردم بوده و هنوز هم هست و یاد او همیشه زنده خواهد ماند. مردم و هواداران نیز همواره به ما لطف داشته و چه در سالگرد فوت او و چه در روز تولدش با پیام‌های پرمهر و محبت‌شان ما را شرمنده می‌کنند و یاد ناصر را تا همیشه برای ما زنده نگه می‌دارند.

ظاهرا مظاهری هم برای تبریک تولد ناصرخان با شما تماس گرفته است.

بله، آقای مظاهری با من تماس گرفت و دقایقی به صحبت پرداختیم. رشید پسر بسیار خوبی است و برای من مثل آتیلا می‌ماند.  طی صحبت‌هایی که با رشید داشتم اخلاق و تفکرات او را مثل ناصر خدابیامرز دیدم، ضمن اینکه در همین راستا یک خاطره برای او تعریف کردم و احساس می‌کنم رشید هم می‌تواند در ادامه مسیر دروازه‌بانی خود به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. او پسر بسیار خوبی است و قرار است یک برنامه قشنگ برای زنده نگه داشتن یاد ناصر حجازی انجام دهد که بین صحبت‌هایش اشاره کرد اگر بتواند تاییدیه‌های لازم را بگیرد در دیدار امروز مقابل شهرخودرو با پیراهن حجازی به میدان خواهد رفت. او می‌تواند جا پای ناصر گذاشته و درون دروازه خاطرات حجازی را برای هواداران استقلال زنده کند.

نتایج و بازی‌های استقلال را در فصل جاری دنبال می‌کنید؟

مگر می‌شود این کار را نکنم، ما استقلالی بوده و همیشه استقلالی می‌مانیم و نتایج و بازی‌های این تیم را هم با عشق و علاقه دنبال می‌کنیم. امیدوارم مجموعه استقلال و نام این باشگاه همیشه سربلند باشد و بدرخشد و امیدوارم عدالت در حق این مجموعه همیشه اجرا شود. درحال حاضر خوشحالم کسانی به استقلال آمده‌اند که می‌توانند راه ناصر را ادامه داده و از لحاظ شخصیتی و اخلاقی افرادی هستند که علاوه‌بر مسائل فنی می‌توانند از لحاظ اخلاقی نیز پیشرفت کرده و جای رشد داشته باشند.

به جز رشید سایر استقلالی‌ها هم با شما تماس گرفتند؟

همبازیان سابق و دوستان ناصر که با او خاطرات زیادی داشتند همیشه به ما لطف داشته و به دفعات طی سال تماس می‌گیرند و فقط به مراسم سالگرد یا تولد او بسنده نمی‌کنند اما از مجموعه باشگاه به‌جز رشید مظاهری، احمد موسوی هم تماس گرفته و تولد ناصر را تبریک گفت. با او هم صحبت‌های کوتاهی داشتم و اخلاق و رفتار او را هم بسیار خوب و پسندیده دیدم. او برای ادامه کار در استقلال رخصت گرفته و خیلی خوشحال شدم که این جوانان آنقدر قدرشناس هستند و قدر اسطوره خود را می‌دانند. البته می‌دانم استقلالی‌ها برای بازی حساس مقابل شهرخودرو آماده می‌شوند و تمام تمرکز و ذهنیت خود را برای موفقیت در این مسابقه گذاشتند و از این جهت واقعا توقعی ندارم، ضمن اینکه همین تماس‌های مظاهری و موسوی به‌واقع از طرف تمامی مجموعه استقلال بوده و این دو بازیکن به نمایندگی از سایر استقلالی‌ها تماس گرفتند.

اگر صحبتی باقی‌مانده است، بفرمایید.

برای مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم استقلال همیشه بدرخشد چراکه درخشش استقلال باعث خوشحالی بسیاری از هواداران و روح ناصر حجازی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید