مصدومان لیورپول چه شدند؟

یورگن کلوپ در خصوص وضعیت مصدومان لیورپول توضیحاتی ارائه کرد و یادآور شد: «هیچ بازیکنی به ترکیب ما بازنگشته که از این بابت بسیار هراسانم».

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولام از آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم خود سخن گفت.

فارس نوشت: در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس لیورپول در لندن میهمان فولام است. آنها چهارشنبه شب دیداری سخت با تاتنهام، صدرنشین لیگ دارند و می‌خواهند با پیروزی به تقابل با مورینیو بروند.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی با فولام گفت: امیدوارم هیچ کس در لیورپول زمانی که با فولام بازی می‌کند به جدال با تاتنهام فکر نکند. فولام واقعا جذاب فوتبال بازی می‌کند و نتوانسته از عملکرد خوب خود امتیاز کسب کند.

وی ادامه داد: فولام بسیار زیاد در لیگ پیشرفت کرده و این گونه که بگویید در رده پایین جدول است، پس نمی‌تواند در رقابت‌ها تاثیرگذار باشد. آنها همچنان بااعتماد به نفس بازی می‌کنند و ما انتظار داریم بازی سختی پیش روی ما باشد.

سرمربی لیورپول در خصوص مصدومان تیم گفت: الکس چمبرلن به صورت عادی تمرین کرده و ژوتا کمردرد دارد. کوستاس تسیمیکاس نیز همچنان آمادگی ندارد. دیگر هیچ بازیکنی به ترکیب ما بازنگشته که از این بابت بسیار هراسانم. 

امروز آلیسون به تمرینات لیورپول بازگشته و به نظر می‌رسد در ترکیب اصلی کلوپ حضور داشته باشد.

جیمز میلنر، جو گومز، ویرجیل فان‌دایک، ژردان شقیری و تیاگو آلکانتارا همچنان مصدوم هستند و باید دید کی می‌توانند به آمادگی دست یابند.

دیدگاه تان را بنویسید