رمز موفقیت پرسپولیس از زبان دروازه بان استقلال

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: الان جو هواداران 5-4 دسته شده و دودش به چشم خود هواداران می‌رود و باعث می‌شود امسال هم تیم نتیجه نگیرد. قبلا این اتفاق برای پرسپولیس رخ داده بود اما با حضور برانکو همه هواداران و پیشکسوتان پشت تیم بودند و موفقیت به دست آمد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید حسین حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خودتان می‌دانید شرایط استقلال طوری است که با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله دارد. انتقاداتی وارد است که ممکن است جاهایی درست باشد اما باید باهم اتحاد داشتیم و همدل و یکدل باشیم تا لیگ را با موفقیت ادامه دهیم. 

وی عنوان کرد: آقای فکری تازه به تیم آمده و هر مربی در ابتدای کارش در استقلال کار سختی دارد. استقلال مثل دیگر تیم‌ها نیست و شرایط خودش را دارد. استقلال چند سال قهرمان نشده و حالا صبر هواداران لبریز شده و این هم شانس آقای فکری است که در این برهه زمانی تیم را تحویل گرفته است. باید به ایشان اعتماد کنیم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: اگر هواداران یک دل نباشید امسال هم تیم نتیجه نمی‌گیرد. در فضای مجازی هواداران چند دسته شدند و برای تیم حاشیه درست می‌کنند. الان جو هواداران 5-4 دسته شده و دودش به چشم خود هواداران می‌رود و باعث می‌شود امسال هم تیم نتیجه نگیرد. قبلا این اتفاق برای پرسپولیس رخ داده بود اما با حضور برانکو همه هواداران و پیشکسوتان پشت تیم بودند و موفقیت به دست آمد. خواهش می‌کنم الان هم همه هواداران پشت تیم باشند. 

حسینی با اشاره به نتایج استقلال در پنج هفته گذشته تصریح کرد: هفته دوم به فولاد باختیم اما فشار زیادی به تیم وارد شد. ما استقلال هستیم و باید بازی‌های آسان را پیروز شویم، در آزادی مساوی هم برای ما باخت است و همه این را می‌دانیم اما فعلا باید صبر کنیم تا شرایط درست شود. امسال تیم مدعی در لیگ کم است و اگر صبر داشته باشید وضعیت درست می‌شود. 

وی درباره رقابت با رشید مظاهری یادآور شد: هفته اول گلی دریافت نکردم و هفته دوم هم در دو گلی که دریافت کردم به هیچ عنوان مقصر نبودم. با فکری هم صحبت کردم ولی صلاحدید ایشان بود که بازی نکنم. هرچه آقای فکری بگوید من به عنوان بزرگتر تیم وظیفه دارم که پشت ایشان باشم و به تصمیمات ایشان احترام بگذارم. اول فصل بحث جدایی من مطرح بود و پیشنهادهای خوبی داشتم اما اینجا خانه من است و دوری از استقلال برایم سخت است. مسلما ماندم که تلاش کنم و خیلی چیزها را ثابت کنم، الان هم هر وقت آقای فکری دستور بدهد در دروازه حاضر می‌شوم. 

حسینی درباره این سوال که پیش از این اختلافات بین او و مظاهری حاشیه‌ساز شده بود، گفت: اختلافی بین ما نبود و فکر می‌کنم بحث چند هفته پیش را بزرگ کردند. این فقط یک سوءتفاهم بود که ما باهم صحبت کردیم و هر دو پذیرفتیم و دیگر بحثی نیست. من به عنوان بزرگتر تیم پشت هر بازیکنی که بازی می‌کند هستم و الان هم پشت آقای مظاهری هستم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید