استعفای بی سروصدای مدیر حقوقی باشگاه استقلال/ مقدم:‌ خطر محرومیت مظاهری منتفی است

معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال درباره پرونده رشید مظاهری گفت:‌ به نظر می‌رسد رای رشید مظاهری به باشگاه استقلال ابلاغ شده و در ادامه معاونت حقوقی این باشگاه با گرفتن دستور موقت، مجوز بازی کردن مظاهری مقابل نفت آبادان را گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اسدالله مقدم، معاون حقوقی باشگاه استقلال در پاسخ به این ابهام که آیا محکومیت و رای رشید مظاهری برای استقلال دردسرساز خواهد شد یا خیر، گفت: ابتدا باید ذکر کنم بنده از معاونت حقوقی باشگاه استعفا کرده‌ام و اگر اظهارنظری می کنم، نظر شخصی محسوب می‌شود. باتوجه به اخبار منتشرشده به نظر می‌رسد رای به باشگاه استقلال ابلاغ شده و در ادامه معاونت حقوقی این باشگاه با گرفتن دستور موقت، مجوز بازی کردن مظاهری مقابل نفت آبادان را گرفته و بعید است از این جهت مشکلی برای تیم به وجود آمده و این موضوع دردسرساز شود.

 

به گزارش جی پلاس، کمیته اخلاق هفته گذشته پرونده رشید مظاهری که مربوط به دوران حضورش در تبریز بود را بررسی کرد و حکم به محرومیت 2 جلسه ای رشید مظاهری داد. گفته می شود این حکم به خاطر یکی از استوری های رشید است و این رای به خاطر همان استوری صادر شده است.

حکم محرومیت رشید 15 آذر به باشگاه استقلال رسیده بود (بازی استقلال و صنعت نفت 17 آذر برگزار شد) و از آن جایی که در حکم آمده که تا 7 روز این حکم قابل تجدید نظر خواهی است بلافاصله وکیل رشید و باشگاه استقلال روی حکم اعتراض زدند. روز 16 آذر استقلالی ها برای رشید مجوز بازی گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید