زرینچه:‌ بازیکنان استقلال می ترسند/ چمن مصنوعی باعث مصدومیت بازیکنان است

پیشکسوت استقلال تهران گفت:‌ استقلال بعد از گل اول پاس‌های اشتباه زیادی داد و این نشان دهنده این است که شاگردان محمود فکری یک استرس خاصی بعد از زدن گل دارند و باید این مساله در تیم مورد بررسی قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد زرینچه پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان در صورتی که حمایت از کادرفنی صورت بگیرد روز به روز به هماهنگی بیشتری می‌رسند و می‌توانند برای آینده به نتایج بهترین دست پیدا کنند. 

بازی استقلال با صنعت نفت چطور بود؟

ایلنا نوشت؛ در نیمه اول مربیان به دنبال این بودند تا ببیند تیم حریف چه نقشه‌ای برای پیاده کردن در زمین دارد و در کل باید گفت در نیمه اول بازی زیبایی از دو تیم شاهد نبودیم و بازی تیمی نتوانست برتری نسبی در نیمه اول کسب کند. شروع نیمه دوم هم خیلی خوب نبود و دو تیم بازی را خوب شروع نکردند. استقلال بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساند، مقداری عقب کشید و صنعت نفت آبادان برتری نسبی پیدا کرد و استقلال را تحت فشار قرار داد تا به گل رسید.

صنعت نفت را چطور دیدید؟

صنعت نفت مثل پیکان برای یک امتیاز به میدان آمده بود و بازی بسته‌ای ارائه داد. در نیمه اول صنعت نفت خیلی محتاط بازی کرد و بعد از دریافت گل اول چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی را تهاجمی دنبال کرد و چند  موقعیت ایجاد کرد و به گل رسید. استقلال در این بازی به یک گل بسنده کرده بود. در این بازی چند موقعیت دیگر هم توانست ایجاد کند اما نتوانست پیروز میدان باشد. آبی‌پوشان بعد از گل اول ترسو بازی کردند. این تیم بعد از گل اول پاس‌های اشتباه زیادی داد و این نشان دهنده این است که شاگردان محمود فکری یک استرس خاصی بعد از زدن گل دارند و باید این مساله در تیم مورد بررسی قرار بگیرد.

به نظر شما مصدومیت‌ها تاثیرگذار بوده است؟

به نظر من مصدومیت‌های استقلال در این مدت بسیار زیاد بوده است و در ۴ هفته گذشته، این تیم ۸ بازیکن مصدوم داشته است. این مساله هم به مسئولان ما برمی‌گردد که یک زمین خوب فراهم نشد و باعث شد استقلال در چمن مصنوعی تمرین کند. این مصدومیت‌ها کار دست استقلال داد. در بازی با صنعت نفت، دست محمود فکری بسته بود و بازیکان تعویضی نتوانستند کاری از پیش ببرند. تا اینجای کار رقبا هم نتوانسته‌اند نتایج ایده‌آلی کسب کنند و امتیازات به همدیگر نزدیک است. با این وجود استقلال باید از امتیازات خانگی بیشترین استفاده را ببرد. شاگردان محمود فکری می‌توانستند برنده این دیدار باشند اما این اتفاق رخ نداد.

حضور بازیکنان جدید را چطور دیدید؟

آنها به فرصت نیاز دارند تا به روز به روز بهتر شوند. در حال حاضر هم تیم تنها از مصدومیت‌ها ضربه زیادی خورده است وگرنه بقیه مسائل را گذشت زمان درست می‌کند. در همین بازی، استقلال، ‌صنعت نفت را خوب آنالیز کرده بود چون نقطه قوت حریف در میانه میدان بود که با حضور بازیکنانی مثل شجاعیان، رضاوند، مهدی‌پور و باقری این برتری به نفع استقلال تمام شد. این مساله فضا را برای دفاع‌های کناری ایجاد کرد و حتی باعث شد احمد موسوی به گل برسد. به نظرم در این بازی ما ارسال‌های بی‌هدف داشتیم و در بازپس‌گیری توپ‌ها استقلال مشکلات قابل توجهی داشت. مهدی‌پور به نظرم توانست انتظارات را برآورده کند و به نظرم بازی قابل قبولی داشت.

آینده استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

اگر بازیکنان مصدوم برگردد و دست محمود فکری برای چیدن ترکیب بازتر باشد، می‌توان به استقلال به عنوان یک مدعی نگاه کرد. امیدوارم شرایط زمین تمرین استقلال مناسب باشد که به خاطر زمین دیگر استقلال مصدوم ندهد. فکری و کادرش به حمایت نیاز دارند و در این مسیر انتقادات زیاد تمرکزشان را بهم می‌ریزد. همه باید پشت این تیم باشند تا مقابل ناملایمتی‌های موجود بهترین نتیجه را کسب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید