جی پلاس

استقلال گرفتار خودی ها؛ کدام سکوت نجیبانه آقای مددی؟!

بعد از پایان دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان، مسئولان و کادرفنی بدون آن که مشکلات فنی تیم خود را از عوامل نتیجه نگرفتن در این مسابقه بدانند؛ به ایجاد حاشیه های عجیب و غریب روی آوردند که در نهایت به ضرر خودشان خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بازهم کادرفنی استقلال صحبت های بی ربط نسبت به نتیجه مسابقه را انجام دادند و با این تفاسیر آن ها معتقد هستند که هیچ مشکلی فنی در تیم وجود ندارد.

پرویز مظلومی سرپرست تیم از مشکوک شدن به شرایطی که برای این تیم ایجاد شده صحبت کرد و گفت: انگار می خواهند یک تیم خاص قهرمان شود!

این تیم خاص قطعا تیمی جز پرسپولیس نیست و این اتفاق در حالی رخ می دهد که چند فصل است تیم هایی که در کسب قهرمانی ناکام هستند این صحبت را به میان می آورند در حالی که هنوز هفته پنجم هستیم و استقلال با وجود تساوی برابر تیم آبادانی اما هم چنان به واسطه بازیکنانی که در اختیار دارد جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و با این صحبت ها، تیم بدون دلیل به حاشیه می رود کسی جز خود این تیم ضرر نمی کند.

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال هم در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که از سکوت نجیبانه استقلال سو استفاده شده است. سوالی که باید از مدید پرسید این است که از کدام سکوت نجیبانه صحبت می کند؟

اگر مسئولان به دنبال ضربه به استقلال بودند محمود فکری را به خاطر الفاظ زشتی که به کار برد به جای یک جلسه، چندین جلسه محروم می کردند. اگر داوری علیه استقلال بود گل نفت آبادان آفساید اعلام نمی شد! ضمن اینکه اگر قرار بود ضربه ای به استقلال وارد شود به علت بستن قرارداد با بابک مرادی این باشگاه هم جریمه می شد.

مشخص نیست توهم توطئه چه زمانی قرار است از فوتبال ایران برود. تیم ها به خوبی یاد گرفتند که در زمان شکست و نرسیدن به خواسته های خود مواردی را اعلام کنند که خودشان هم به خوبی می دانند درست نیست و این یک راه فرار از دست هواداران منتقد است، نه چیز دیگر!

تمام کارشناسان از شیوه بازی استقلال برابر نفت انتقاد کردند و نقاط ضعف به خوبی در این تیم دیده می شود اما بعد از دیدار با صنعت نفت هیچ یک از اعضای کادرفنی اشاره ای به اینگونه مشکلات نکردند و فقط به دنبال اعتراض به داوری و پیش کشیدن مسائلی بودند که هیچ ارتباطی به زمین مسابقه نداشت!

بعد از باخت برابر فولاد و حواشی عجیب و غریب برای استقلال مسئولان این تیم به جای پاسخگویی و یا حداقل برطرف کردن مشکلات تلاش کردند خود را از این مسائل تبرئه کنند و شرایط به گونه ای پیش ببرند که هواداران نواقص فنی را به دست فراموشی بسپارند.

اما به نظر می رسد نه تنها در ایران بلکه در تمام لیگ های دنیا تیم هایی می توانند به موفقیت برسند که در مدیریت حواشی موفق تر باشند و به جای پاک کردن صورت مسئله مشکلات فنی خود را حل کنند. این رفتار باشگاه استقلال جز ایجاد حاشیه عایدی دیگری برای این تیم ندارد و دودش به چشم خودشان می رود؛ نه تیم دیگر!

 

دیدگاه تان را بنویسید