شکایت نساجی و محکومیت 2 میلیارد و 250 میلیونی فکری

با گذشت 5هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هنوز پرونده شکایت باشگاه نساجی مازندران از محمود فکری باز است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، همانطور که در جریان هستید بعد از جدایی قریب الوقوع محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.

ورزش سه نوشت؛ محمود فکری که مثل خیلی از پیشکسوتان استقلال آرزوی سرمربیگری تیم محبوب خود را در سر می پروراند از همان ابتدا با موضوع غرامت و پرداخت ضرر و زیاد موافقت کرد و در مصاحبه هایش اعلام کرد که حاضر است خانه اش را بفروشد و پول نساجی را بدهد.

خیلی ها انتظار داشتند تا این موضوع با میانجی گری دوستان مشترک ختم به خیر شود اما این اتفاق که نیافتاد هیچ بلکه مدیران باشگاه نساجی را مجاب کرد تا سفت و سخت پای شکایت خود بیاستند و رسما پرونده ای را علیه سرمربی سابق خود در کمیته انضباطی فدراسیون باز کنند.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی پرونده رای خود را صادر کرد که در نهایت محمود فکری به  پرداخت مبلغ 2 میلیارد تومان به باشگاه نساجی محکوم شد.

همچنین سرمربی فصل گذشته نساجی مبلغ 250 میلیون تومان دریافتی از این باشگاه را باید به این باشگاه برگرداند.

  • حمید ارسالی در

    مدیریت چکاره هست واقعا خدا به استقلال رحم کنه و از شر آدم های نادان خلاص کنه چکار کردید خدا زجر و عذاب از زندگی تان کم نکنه

دیدگاه تان را بنویسید