اختصاصی جی پلاس/ کاروان ۶۴ نفره قرمزها چه کسانی هستند؟

همراهان کاروان پرسپولیس برای سفر به قطر مشخص شدند / میثاقی تنها خبرنگار اعزامی به فینال آسیا!

مسافران همراه کاروان 64 نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای اعزام به قطر مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا هفته آینده راهی قطر خواهد شد تا در تاریخ 29 آذر 99 برابر فینالیست شرق آسیا صف آرایی کند.

پیش از این اخبار و شایعاتی درباره تعداد اعضای کاروان پرسپولیس و همراهان این تیم در سفر به دوحه مطرح شد که احتمال حضور چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جمع، سروصدای زیادی به پا کرد و رسانه ها هم به دنبال این بودند که کدام نمایندگان مجلس همراه پرسپولیس به قطر می روند.

 

نمایندگان مجلس همراه پرسپولیس به دوحه می روند؟

اما بنابر اخبار دقیق خبرنگار جی پلاس از لیست نهایی مسافران پرسپولیس برای فینال آسیا، فعلا هیچ نماینده ای از مجلس در این لیست حضور ندارد.

اعضای کاروان پرسپولیسی ها برای سفر به دوحه 64 نفر است که از این تعداد 25 نفر را بازیکنان تشکیل می دهند و 39 نفر باقیمانده شامل مربیان، کادر پزشکی، تدارکات، مسئولان و مدیران میانی تیم، مدیرعامل و کلیه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و تنها چهار نفر را افراد متفرقه تشکیل می دهند.

همراهان پرسپولیس برای سفر به قطر چه کسانی هستند؟

اما بنابر لیست اسامی کاروان پرسپولیس، چهار نفر مسافر متفرقه کاروان پرسپولیس در سفر به قطر، محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر و سه نفر از همراهان رسانه ای او هستند.

این همراهی در حالی است که پرسپولیس اعلام کرده بود بنابر مقررات و رعایت پروتکل های مربط با کرونا، هیچ خبرنگاری را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا اعزام نمی کند. اما ظاهرا میثاقی و بعضی مدیران صداوسیما با پرسپولیسی ها رایزنی کرده اند تا او بتواند با سه نفر دیگر، در این سفر همراه پرسپولیس باشد.

کاروان تیم پرسپولیس قرار است دوشنبه هفته آینده راهی دوحه شود و پس از برگزاری اردوی تمرینی، برای دیدار فینال آماده شود. حریف پرسپولیس در فینال آسیا هنوز مشخص نیست چرا که مسابقات منطقه شرق که البته به میزبانی قطر در جریان است هنوز تمام شده و دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی پنج شنبه این هفته برگزار خواهد شد. دو تیم برنده هم مسابقه نیمه نهایی شرق آسیا را هفته آینده برگزار می کنند و نهایتا فینالیست برای مسابقه با پرسپولیس در 29 آذر آماده خواهد شد.

  • ناشناس ارسالی در

    موفق باشید قهرمانا

دیدگاه تان را بنویسید