علی انصاریان: قهرمانی پرسپولیس در این شرایط یک کار خارق‌ العاده است

علی انصاریان گفت:‌ اهمیتی ندارد که فاصله امکانات و توانایی مالی فوتبال ما با تیم ‌های مطرح شرق آسیا چقدر است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی انصاریان با اشاره به شرایط این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت:پرسپولیس تا همین جا کار بسیار بزرگی را انجام داده است. به نظر من این تیم، شایستگی و لیاقت قهرمانی آسیا را دارد. اهمیتی هم ندارد که فاصله امکانات و توانایی مالی فوتبال ما با تیم ‌های مطرح شرق آسیا چقدر باشد.

انصاریان افزود: شایستگی بچه ‌ها را در همین بازی‌ های غرب آسیا و برابر تیم ‌هایی که با هزینه‌ های نجومی آماده بودند، دیدیم.بازیکنان و یحیی گل ‌محمدی کار بزرگی انجام دادند و دلیلی ندارد که نتوانند این افتخار را کامل کنند.

انصاریان ادامه داد: البته قهرمانی در این شرایط یک کار خارق‌ العاده است؛ به ویژه که بعضی بازیکنان جدا شدند و آل‌ کثیر، امیری و پهلوان هم محروم هستند. می‌ خواهم بگویم هواداران، همه ما و در کل فوتبال ایران تا همین جا باید به پرسپولیس و این تیم افتخار کنیم. آنها پرچم فوتبال ایران را بالا برده ‌اند و خوشحالم می‌ بینم با وجود همه مشکلاتی که پیش می‌ آید، این میل و باور به پیروزی در فینال در تیم وجود دارد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس تصریح کرد:تا جایی که می‌ دانم گل ‌محمدی اصرار داشت تمام بازی ‌های لیگ تا قبل از سفر به قطر را انجام بدهند. اگر نساجی به تهران می ‌آمد، خیلی خوب می‌ شد ولی نمی‌ شود تیم ‌ها را هم مجبور به کاری کرد. از طرفی شرایط آب و هوایی تهران هم بارانی شد. در حالی که رقیب پرسپولیس هر تیمی باشد، الان بهترین شرایط تمرین و مسابقه‌ را دارد. از طرفی شنیدم ذوب آهن هم متاسفانه این روزها با مشکل ابتلای بازیکنان خود با کرونا رو به رو شده است. در این شرایط هر اقدام و حرفی علیه پرسپولیس واقعا ناجوانمردانه و بی ‌معرفتی است.

پیشکسوت فوتبال، بازیگر و مجری این روزهای تلویزیون و سینمای ایران افزود:قبول کنیم یا نکنیم، پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است و در آسیا بر اساس آن روی کل فوتبال ایران قضاوت خواهند کرد. من نمی‌ گویم در عرصه باشگاهی، طرفداران دیگر تیم‌ ها بیایند، طرفداری پرسپولیس را کنند، به همه آنها نیز احترام می ‌گذارم، فقط می‌ گویم کارشکنی و سنگ‌ اندازی، یک بحث دیگر است. وقتی این مسائل به وجود می ‌آید. باید نگران وضعیت جامعه خودمان باشیم. حالا من نمی‌ خواهم زیاد وارد این بحث ‌ها شوم ولی امیدوارم افرادی که کارشان فوتبال است یا مقام ‌های رسمی باشگاه‌ ها، وارد چنین فضایی نشوند. باید سعی کنیم فضای فوتبال، فضای جذاب ‌تر و پرشورتری باشد.

انصاریان در پایان افزود:اعضای تیم باید در این روزها خیلی مراقب باشند، هم مراقب سلامتی ‌شان و هم مراقب آرامش و تمرکز خود. چشم میلیون ‌ها نفر به آنها است. هر کس در هر جایگاهی، هر کاری که می ‌تواند باید انجام بدهد تا این تیم در شرایط بهتری راهی فینال آسیا شود. همبستگی و اتحاد در بین اعضای تیم و همچنین میان ارکان تیم و مدیریت باشگاه نیز خیلی مهم است که فکر می ‌کنم این اواخر با اتفاقاتی که افتاده، واقعا شرایط خوبی داریم. من مشتاقانه منتظرم بالاخره جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، از آن فوتبال ایران شود و جای خالی آن در ویترین افتخارات فوتبال ایران پر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید