توضیح نکونام درباره درگیری شدید کادرفنی تراکتور و فولاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درگیری کادرفنی تراکتور و فولاد گفت: یکی از کمک‌های آقای منصوریان بی‌احترامی کرد که ایشان هم بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. موضوع فقط همین بود و اتفاق دیگری رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ، جواد نکونام بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور گفت: روند بازی همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم پیش می‌رفت و توانستیم تیم خوب و پرمهره تراکتور را در خانه خودش متوقف کنیم.

وی در ادامه افزود:  در 10 دقیقه آخر، مسابقه به سمت بازی مستقیم رفت، ولی باز هم بازی در اختیار ما بود و به هدفی که در فوتبال داشتیم، رسیدیم، ولی متأسفانه در تمام کردن توپ‌ها دقت لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی را ببریم. کمترین حق‌مان کسب یک امتیاز بود که گرفتیم. در رختکن به بچه‌ها گفتم واقعاً از این موضوع ناراحتیم، ولی مثل بازی آلومینیوم که خوب بازی کردیم و شایستگی پیروزی را داشتیم در این بازی هم امتیاز از دست دادیم.

نکونام درباره درگیری اواخر بازی بین نیمکت‌های دو تیم گفت: تمرکزمان کاملاً روی تیم‌مان بود و حاشیه‌ای هم وجود نداشت، فقط مشکلی که به وجود آمد این بود که یکی از کمک‌های آقای منصوریان بی‌احترامی کرد که ایشان هم بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. موضوع فقط همین بود و اتفاق دیگری رخ نداد. از ابتدای بازی با تمرکز کار کردیم و برای همین تیم‌مان خوب بازی کرد.

سرمربی فولاد خوزستان اشاره کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه راه علاوه بر بازی خوب بتوانیم گل هم بزنیم و نتیجه بگیریم. در بازی امروز هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه با یک امتیاز باید تبریز را ترک کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید