آیفون های قدیمی چگونه می توانند تماس های HD برقرار کنند؟

آیفون‌های قدیمی با به‌روزرسانی به iOS 14.2 می‌توانند تماس‌های تصویری با کیفیت HD برقرار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ظاهرا اپل اعتقادی به تماس تصویری با کیفیت ندارد و برعکس دیگر شرکت‌های این حوزه، در اغلب محصولات خود دوربین تماس تصویری را چندان با کیفیت  در نظر نمی‌گیرد.

اپل پشتیبانی از FaceTime HD را به آیفون‌ها اضافه کرد. گوشی‌های هوشمند اپل که بعد از آیفون ۸ به تولید رسیده‌اند می‌توانند با دریافت iOS 14.2 تماس تصویری با وضوح 1080p برقرار کنند. فیس تایم برنامه‌ی اختصاصی اپل است که به کاربران آیفون، آیپد و مک اجازه می‌دهد با دیگر کاربران که از دستگاه‌های اپلی استفاده می‌کنند تماس تصویری برقرار کنند. این امکان از سال ۲۰۱۰ وجود داشته ولی هرگز خیلی خوب به نظر نمی‌رسید.

تماس‌ها در فیس تایم HD بهتر به نظر می‌رسند

سری جدید آیفون یعنی ۱۲ با پشتیبانی از فیس تایم اچ دی ارائه شده است، اما گوشی‌های قبلی هنوز از کیفیت پایین در تماس تصویری رنج می‌برند. وب سایت برزیلی MacMagazine متوجه این موضوع شده که کیفیت تماس تصویری بهتر شده و ویژگی‌های آن به‌روز شده است. ظاهرا این اتفاق بعد از انتشار iOS 14.2 در ۵ نوامبر افتاده است.

گزارش شده که این ویژگی جدید اکنون برای آیفون‌های پس از آیفون ۸ یعنی X، XR، XS و آیفون SE و همین‌طور سری آیفون ۱۱ در دسترس قرار دارد. رسانه‌ی Cult of Mac این موضوع را تایید کرده و گفته قرار بود تماس تصویری اچ دی از طریق وای فای و سلولار در دسترس باشد. امروز نیز از طریق سلولار در دسترس قرار گرفت و اکنون کاربران می‌توانند تماس تصویری اچ دی را با اینترنت سیم کارت تجربه کنند.

جالب اینکه اپل در ویژگی‌های iOS 14.2 اشاره‌ای به تماس تصویری اچ دی نکرده است، به همین دلیل است که برخی متوجه این به‌روزرسانی نشده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید