کوچکترین عضو از سری جدید گوشی های آیفون رونمایی می شود

گوشی آیفون ۱۲ مینی – iPhone 12 mini عضو جدید گوشی‌های شرکت اپل بوده که قرار است بزودی در کنار محصولات دیگر این شرکت از آن رونمایی شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، همانند سال‌های گذشته، باز هم شاهد ارائه محصولات جدید اپل در مدل‌های گوناگون هستیم. در واقع تنوع در مدل‌های محصولات این شرکت محبوب باعث شده تا حق انتخاب برای مشتریان بیش از هر زمانی باشد. گوشی آیفون ۱۲ مینی نیز دارای مشخصات منحصر به فردی است که قطعا می‌تواند مورد توجه کاربران قرار بگیرد. هرچند که تا این لحظه بصورت رسمی اطلاعات دقیقی از این اسمارت فون جدید شرکت اپل بیرون نیامده، اما از همین حالا گمانه‌زنی‌ها برای این گوشی شروع شده است.

آیفون

 

مشخصات احتمالی گوشی آیفون ۱۲ مینی

برخلاف آنچه که بنظر می‌رسید، گوشی مینی جدید آیفون قرار نیست که کوچک‌ترین گوشی هوشمند در دنیا باشد. از طرفی نباید انتظار چشمگیری از این اسمارت فون کوچک داشته باشیم. در خصوص طراحی این گوشی بنظر می‌آید که آیفون ۱۲ مینی قرار است ظاهری مشابه آیفون ۴ داشته باشد. از این رو احتمال می‌رود که این گوشی کوچک جدید از صفحه نمایشی ۵.۴ اینچی بهره ببرد. ابعاد بدنه نیز تقریبا مشابه با آیفون ۴ خواهد بود. قیمت این گوشی همراه هوشمند نیز ارزان‌تر از سایر محصولات مشابه خواهد بود.

رویداد معرفی محصولات جدید شرکت آیفون که در هفته آینده برگزار خواهد شد، احتمالا باری دیگر کاربران را به وجد بیاورد. مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید گوشی‌های جدید شرکت اپل در این رویداد رونمایی خواهد شد. همچنین از دیگر مشخصات احتمالی آیفون ۱۲ مینی می‌توان به بهره‌مندی از اسکنر LiDAR 3D اشاره داشت. البته این موضوع قطعی نخواهد بود و تا این لحظه مشخص نیست که این اسکنر در جلو یا عقب این گوشی تعبیه شده باشد.

همچنین نمایشگر‌های این گوشی هوشمند قرار نیست مشابه با جدیدترین محصولات اپل باشد. اگر شرکت اپل صفحه نمایش‌های این گوشی را با جدیدترین تکنولوژی‌ها همراه کرده باشد، قطعا بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت. با همه‌ی این تفاسیر همچنان باید منتظر باشیم تا مراسم امسال شرکت اپل نیز برگزار شود تا با اطلاعات دقیق‌تر به بررسی آن بپردازیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید