تبریک سرمربی ذوب آهن به داور/ دست های پنهان بازی ها را به سمت و سویی می برد

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت:به داور تبریک می‌گویم بازی سختی را قضاوت کرد البته در برخی صحنه‌ها می‌توانست بهتر سوت بزند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رحمان رضایی پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: صادقانه بگویم امروز در حدو اندازه خودمان ظاهر نشدیم. تیم نتوانست آنطور که انتظار داشتم خودش را نشان بدهد. با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم. تنها مسابقه ای است که می‌توانم شجاعانه بگویم که در دقیقه آخر می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم اما فوتبال است دیگر، یک پنالتی رخ داد و زده شد.

رضایی ادامه داد: بعد از آن گل دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به تیم نفت آبادان و سرمربی آن تبریک می‌گویم حریف سرتر بود. حریف تا دقیقه 70 برتر از ما بود و بعد از ان مسابقه نوسان پیدا می‌کرد.

وی افزود: شرایط آب و هوایی هم خاص بود  بارش باران بود و دو تیم ریسک نمی‌کردند  و مسابقه بیشتر به بازی مستقیم کشیده شد. می‌توانستیم بهتر باشیم اما نبودیم. حق وحقوقی که از من در این فوتبال تضیع شده را می‌خواهم یادآوری کنم. می‌ بینم  خیلی هم برایم جالب است دست‌های پنهانی که بازی‌ها را به سمت و سویی می‌برد ولی من به شخصه الوده این مسایل نمی‌شوم. به هیچ وجه خودم را درگیر این مسایل نمی‌کنم. امروز هم به داور مسابقه تبریک می‌گویم بازی سختی را سوت زد بالاخره می‌توانست در صحنه‌هایی بهتر سوت بزند. این شکست را با وجود اینکه می‌توانستیم مساوی شود را می‌پذیرم.

به نظر می رسد توپ های 50-50 بد سوت زده می‌شد. این فوتبال است یا نه؟! این تنیس و والیبال نیست. بازی است که درگیری در آن زیاد است و دو بازیکن می‌پرد و از خودم می پرسم که چه اتفاقی رخ داده که دو بازیکن باهم می پرند بدون اینکه اتفاقی رخ بدهد و بدون شاکی بودن بازیکن خطا به سود حریف اعلام می شود. یک صحنه و دو صحنه نبود بلکه چند صحنه در این مسابقه رخ داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید