راه حل طب سنتی برای لاغری و چربی سوزی

برای لاغر شدن و شکست سلول‌های چربی در بدن می‌توانید از طب سنتی کمک بگیرید و شاهد لاغری بدون عوارض باشید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، چاق شدن بدن یکی از مسائل ناراحت کننده برای افراد است و همه در صدد هستند که از شر این چاقی و چربی‌های اضافی بدن خلاص شوند. برخی از همان ابتدا به دارو‌های شیمیایی روی می‌آورند و تلاش می‌کنند با استفاده از قرص‌های مختلف که عوارض جبران ناپذیری برای سلامتی دارد لاغر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برخی دیگر برای خلاص شدن از شر چربی‌های خود به توجه به عوارض جبران ناپذیر آن به عمل‌های مختلف جراحی روی می‌آورند، در صورتیکه می‌توان با استفاده از طب سنتی و ترکیب برخی از مواد خوراکی بدون ضرر نیز به این هدف رسید.

در ادامه این مطلب دو چربی سوز بسیار تاثیرگذار و بی عوارض را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دور چربی سوز‌های شیمایی و پر خطر را خط بکشید.

چربی سوز شماره یک:

دمنوش برگ بو و دارچین

چوب دارچین: ۱ تکه ۳ گرمی

برگ بو: ۲ برگ

آب: ۱ لیوان (۲۰۰ میلی لیتر)

روش تهیه دمنوش لاغری برگ بو و دارچین

آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود ۲۰ دقیقه بجوشد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید. سپس ۱ هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید تا سلول‌های چربی شکسته و لاغری شما بسیار سریعتر شود.

چربی سوز دوم:

دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش

مریم گلی تازه یا خشک: ۱۵ گرم

آب: ۱ لیتر

آب لیموترش: ۱ عدد

عسل:۱ قاشق غذاخوری

روش تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیمو ترش

روش تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیمو ترش به این صورت است که باید ابتدا مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و ۲۰ دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید. می‌توانید این درمان را تا ۵ روز ادامه دهید و سپس ۵ روز استراحت کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید