طارمی خودش را به سرمربی پورتو تحمیل کرد

مهاجم ایرانی پورتو بعد از مدت ها نیمکت نشینی در لیگ پرتغال، بالاخره در دیدار برابر سانتاکلارا از ابتدا به میدان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مهدی طارمی با عملکرد عالی خود در فصل گذشته و ثبت 18 گل نظر چندین تیم بزرگ پرتغالی را جذب کرده بود، در این فصل به پورتو، قهرمان این کشور ملحق شد اما از زمان پیوستن به این تیم، هرگز فرصت و زمان کافی در اختیار او قرار نگرفت تا توانایی هایش را نشان دهد.

با این حال او رفته رفته جایگاه خودش را در آبی و سفیدپوشان پرتغالی به دست آورد و علاوه بر گلزنی و گرفتن پنالتی در معدود فرصت های حضور در زمین، در بازی این تیم در جام حذفی حضور ثابتی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد.

عطش طارمی برای موفقیت در پورتو و عدم حضور ثابت در زمین، باعث انتقادات از کنسیسائو، سرمربی هم پورتو هم شده که چرا به این بازیکن ایرانی از ابتدا بازی نمی دهد اما او هر بار حضور بازیکنان متعدد در بخش هجومی تیمش را دلیل این موضوع می دانست و معتقد بود به آماده ترین نفرات میدان می دهد.

در نهایت، کنسیسائو مجاب شده بعد از نمایش های دلپذیر طارمی، در دیدار با سانتاکلارا او را از ابتدا به زمین بفرستد تا مهاجم ایرانی مدت زمان بیشتری نسبت به تمام بازی های گذشته در اختیار داشته باشد و چه بسا در این دیدار با گلزنی پاسخ حمایان خود از جمله هواداران را بدهد.

مهدی طارمی در ترکیب پورتو

این دیدار ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. همچنین شهریار مغانلو، دیگر بازیکنی ایرانی است که در سانتاکلارا بازی می کند اما او هم فعلا فرصت حضور در ترکیب ثابت تیمش را به دست نیاورده است.

دیدگاه تان را بنویسید