شلیک طارمی به قلب سرمربی سابق صنعت نفت

سرمربی پرتغالی که دو فصل قبل در رقابت های لیگ برتر ایران روی نیمکت صنعت نفت آبادان می نشست شب گذشته با تیم پورتیموننزه مقابل پورتو قهرمان لیگ پرتغال قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پائلو سرجیو یک نام آشنا برای فوتبال ایران است. مردی که در لیگ هجدهم به عنوان یک مربی اروپایی نه چندان سرشناس به فوتبال ایران آمد و عملکرد خوبی هم در صنعت نفت آبادان داشت. او بعد از جدایی از این تیم ابتدا هدایت تیم التعاون عربستان را به عهده گرفت اما بعد از شانزده مسابقه از کار برکنار شد و دوباره به فوتبال پرتغال بازگشت.

خبرآنلاین نوشت: سرجیو در ابتدای این فصل هدایت تیم پورتیموننزه را به عهده گرفت که سال گذشته را در رتبه هفدهم به پایان رسانده بود. او در هفت مسابقه ای که سرمربی پورتیموننزه شده از هفت مسابقه تنها یک برد و یک مساوی کسب کرده و در ۵ بازی شکست خورده است و تیمش با ۴ امتیاز در قعرجدول رده بندی قرار دارد.

این مربی پرتغالی شب گذشته تیمش را در یک بازی حساس به مصاف پورتو فرستاد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار داشت. سرجیو البته با نتیجه سه بریک مغلوب یاران سرجیو کونسیسائو شد و طارمی نیز یکی از گل های تیمش را زد.

این مربی ۵۲ ساله پرتغالی در لیگ هجدهم توانست با صنعت نفت فصل را در مقام نهم به پایان برساند.

دیدگاه تان را بنویسید