کیکاووس سعیدی خبر داد؛

نشست هیات اجرایی کمیته المپیک لغو شد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: برای کمک به کاراته، درخواست این فدراسیون در حال بررسی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛‌ کیکاووس سعیدی درباره برگزاری نشست هیات اجرایی در روز یکشنبه، اظهارداشت: هفتاد و سومین نشست هیات اجرایی که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، به خاطر محدودیت‌های مطرح شده لغو شد.

وی افزود: قرار بود در این نشست گزارش رئیس کمیسیون اخلاق، گزارش فدراسیون اسکیت، یک طرح پیشنهادی ارائه شود که با توجه به تعطیلی ادارات و لزوم رعایت پروتکل‌ها جلسه به زمان دیگری موکول شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی دیگر مبتی بر کمک ۵ میلیاردی به فدراسیون‌های ورزشی، یادآور شد: ما کمک‌هایی به ۲ فدراسیون داشتیم. درخواست دیگری از کاراته داریم که بررسی می‌کنیم، نظر آقای سجادی هم اخذ شده است. بعد از تعطیلات خارج از سهمیه تخصیصات لازم داده می‌شود. برای بقیه فدراسیون‌ها هم پیشنهادات بررسی می‌شود. سقف ۵ میلیارد برای این فدراسیون‌ها پیش‌بینی شده است. در حال برآورد رویدادهی سال ۲۰۲۱ هستیم تا پیش بینی ارزی هم برای این بازی‌ها صورت بگیرد.

سعیدی همچنین درباره تعریف شاخص‌ها برای اختصاص بودجه در سال آینده، عنوان کرد: در یکی دو سال گذشته مبنای توزیع اعتبارات فدراسیون‌ها براساس روند و گزارش عملکرد بود اما برای سال ۱۴۰۰ در هیات اجرایی بررسی اولیه انجام شد تا شاخص‌های جدیدی طراحی کنیم که بودجه واقعی و بر اساس عملکرد فدراسیون، حیطه فعالیت‌ها، ساختار، کسب سهمیه المپیک، مدال، کرسی‌ها و ... توزیع شود.

وی ادامه داد: بعد از اخذ نظرات فدراسیون‌ها و اعمال اصلاحات، دوباره در هیات اجرایی موضوع بررسی می‌شود. مبنای ما عدالت محور بودن بودجه است، علاوه بر این کمک های ویژه برای رویدادهای آینده هم خواهیم داشت.

سعیدی همچنین درباره بودجه واریزی کمیته تا چند وقت آینده به فدراسیون‌ها، خاطرنشان کرد: واریزی این بودجه تا روزهای دیگر به ۱۰۰ درصد می‌رسد، از طرفی نوسازی تجهیزات آکادمی هم در دستور کار قرار گرفت. پارسال ۵ میلیارد هزینه کردیم و امسال هم مبلغ دیگری را هزینه خواهیم کرد. نوسازی تجهیزات تخصصی آکادمی، مرکز تمرینات آبی هم از برنامه‌های سال آینده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید