جی پلاس

پوکر مصدومیت مردی از جنس شیشه!/ آه پرسپولیسی‌ ها ترابی را گرفت؟

مهدی ترابی که با جنجال زیادی از پرسپولیس جدا شد، در هر چهار دیداری که برای تیمش جدیدش به میدان رفته، مصدوم شده است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مهدی ترابی بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ هجدهم بود و به عنوان بهترین بازیکن فصل از سوی کارشناسان مختلف انتخاب شد. عملکرد خیره کننده او در لیگ نوزدهم نظر دراگان اسکوچیچ را هم برای حضور در تیم ملی جلب کرده بود اما تصمیم او برای جدایی از سرخپوشان، جنجال بزرگی را خلق کرد.

او در حالی که با پرسپولیس قرارداد داشت، به علت پرداخت نشدن 10 درصد از مطالباتش قبل از اتمام فصل، به صورت یک طرفه با سرخپوشان فسخ کرد و راهی قطر شد تا قرارداد جدیدش را بدون اینکه درصدی به عنوان درآمد به پرسپولیس برسد، منعقد کند. اگر چه بعدا خودش عنوان کرد که مبلغی از این پول را به حساب پرسپولیس واریز خواهد کرد.

با این حال، انتقال ترابی به لیگ ستارگان قطر و عقد قرارداد یک میلیون یورویی با العربی برای این وینگر بدشانسی آورده و او به طور مرتب با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. مصدومیت‌ های سریالی او در العربی موجب ناامیدی سرمربی ایسلندی تیمش هم شده و نشریات این کشور او را به بازیکنی از جنش شیشه تشبیه کرده اند.

در نتیجه این مصدومیت ها، ترابی تیم ملی را هم از دست داده و در دو ماه گذشته به اندازه 180 دقیقه به میدان نرفته است. از همه بدتر اینکه این اتفاقات با خوشحالی برخی از طرفداران دو آتشه پرسپولیس همراه شده و آن را در نتیجه خیانت به تیمشان می‌دانند!

*چهارمین مصدومیت ترابی در چهارمین بازی برای العربی

آمارها حاکی از این است که مهدی ترابی در هشت دیدار رسمی تیمش در رقابت‌های مختلف فقط در سه بازی به عنوان یار ثابت به میدان رفته و در یک دیدار هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. او در جمع این چهار مسابقه فقط 176 دقیقه بازی کرده که کمتر از دو مسابقه است.

مصدومیت ترابی/ مصدومیت مهدی ترابی در العربی

عجیب‌تر اینکه او در همه این چهار مسابقه مصدوم و از زمین تعویض شده است! در واقع او در آخرین بازی تیمش که به مدت 10 دقیقه در زمین حضور داشت، برای چهارمین بار متوالی مصدوم شد و هرگز هیچ دیداری را بدون مصدومیت سر نکرده است.

حال مشخص نیست بعد از این مصدومیت که با موجی از انتقادات همراه شده، ترابی چه زمانی آماده بازگشت به میادین خواهد شد و آیا قادر خواهد بود عملکرد عالی خود در فصل گذشته لیگ برتر ایران را تکرار کند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید