نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال؛

شهرداری ارومیه جای سپاهان را در رتبه دوم جدول گرفت/ برتری هراز آمل مقابل شهرداری ورامین

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان امروز (جمعه) با شش دیدار پیگیری شد و شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل گنبدی‌ها به رده دوم جدول صعود کرد و جای فولاد مبارکه سپاهان را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است، از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری می‌شود.

تیم شهرداری ارومیه در آخرین بازی‌ هفته دوازدهم که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد به مصاف شهرداری گنبد رفت و شاگردان پیمان اکبری با پیروزی به موقع برابر گنبدی‌ها، از غیبت فولاد مبارکه سپاهان که این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو بود، نهایت استفاده را بردند.

شهرداری ارومیه این مسابقه را با امتیازهای (۲۵ بر ۱۳)، (۲۵ بر ۱۷) و (۲۵ بر ۲۲) به سود خود پایان داد. این بازی به مدت ۸۰ طول کشید و تیم شهرداری گنبد در ست اول کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

علیرضا قریب، وحید خراسانی، امین برق‌لشگری و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم و ناظران فنی و داوری، تیم قضاوت و نظارت مسابقه را تشکیل دادند.

در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان تیم‌های شهرداری ورامین و لبنیات هراز آمل در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر به پیروزی رسیدند و به رتبه پنجم جدول صعود کردند.

نماینده ورامین با امتیازهای (۲۱ بر ۲۵)، (۲۳ بر ۲۵) و (۲۰ بر ۲۵) مغلوب حریف آملی شد و سقوط دوپله‌ای در جدول را تجربه کرد و در رتبه هفتم ایستاد.

دیدار دو تیم در مدت زمان ۹۱ انجام شد و در ست سوم، رضا اصلانی بازیکن شماره ۱۶ ورامینی‌ها کارت زرد گرفت.

داود نافعی و علی‌اکبر پاکدلان به عنوان داور اول و دوم، رقابت دو تیم را قضاوت کردند. نظارت فنی و داوری مسابقه هم برعهده یونس حسن‌زاده و محمدحسین شفقی بود.

 

** نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر

تیم‌های شهرداری قزوین، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد، سایپا تهران، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در پایان هفته دوازدهم تیم فولاد سیرجان همچنان با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۹ برد و ۲۶ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

نتایج کامل دیدارهای این هفته به قرار زیر است:

راه‌یاب ملل کردستان ۲ – شهرداری قزوین ۳ (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۳، ۱۲ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵)

خاتم اردکان یک – آذرباتری ارومیه ۳ (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۷، ۱۶ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

هورسان رامسر صفر – شهداب یزد ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۴ بر ۲۵)

سایپا تهران ۳ – فولاد سیرجان یک (۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹)

شهرداری ورامین صفر – لبنیات هراز آمل ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

شهرداری ارومیه ۳ – شهرداری گنبد صفر (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲)

 

دیدگاه تان را بنویسید