مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خبر داد:

فیلم‌هایی باکیفیت و محتوای متفاوت، با موضوع دفاع مقدس و مقاومت ساخته خواهد شد

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از تولید فیلم‌های مشارکتی فاخر سینمای مقاومت در چهل‌سالگی آغاز دفاع مقدس خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امسال در چهل‌سالگی آغاز دفاع‌مقدس، جدای از فعالیت های فرهنگی که از آغاز سال تاکنون انجام شده، فیلم‌هایی باکیفیت و محتوای متفاوت، با موضوع دفاع مقدس و مقاومت ساخته خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: علیرضا تابش گفت: بنیاد سینمایی فارابی طی سه دهه اخیر توجه ویژه‌ای به مفهوم مقاومت داشته است و در سال‌های گذشته هم شاهد ساخته شدن فیلم‌هایی اثرگذار با این مضمون بوده‌ایم.

تابش گفت: فیلم‌های با موضوع مقاومت و دفاع مقدس، تولیدی سخت دارند و برای ساخت به بودجه و پشتیبانی نیاز دارند و از سوی بنیاد سینمایی فارابی با چند نهاد مذاکره شد تا امسال فیلم‌های مشارکتی فاخری در این حوزه تولید شود.

او ادامه داد: امسال هم با وجود همه مشکلات و شرایط خاصی که داریم، در کنار کارگردانان باتجربه، با کارگردانان جوانِ مستعد نیز مذاکره کرده‌ایم و فیلم‌های متفاوتی با محوریت مفهوم مقاومت، با هدف ارتباط با مخاطب نوجوان و جوانان و خانواده ها در مسیر تولید و یا آماده‌سازی است. از فیلم‌های امسال با مضمون دفاع مقدس که بامشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، یک فیلم آماده نمایش و دو  فیلم در مرحله فنی است. دو فیلم دیگر مراحل پیش‌تولید را می‌گذرانند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی افزود: این یک شعار نیست بلکه واقعیت است که همه ما به قهرمانان واقعی این مرز و بوم در عرصه مقاومت مدیونیم و در سینما باید با ارائه آثار باکیفیت، دین‌مان را به این عزیزان، ادا کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید