بازیکن سابق آلومینیوم به ذوب آهن پیوست+ عکس

بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک با عقد قراردادی یک ساله به جمع بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدرضا خاکی با عقد قراردادی یک ساله به جمع بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.

وی که سابقه بازی در تیم های ملوان انزلی، سایپا، مقاومت تهران  و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد از نوجوانی در رده های نوجوانان و جوانان لباس مقدس تیم ملی را برتن کرده است.

خاکی در سن 16 سالگی در سایپا با هدایت مجید جلالی سابقه بازی دارد و در دوران سربازی  با تیم  مقاومت تهران، قهرمانی جوانان و امید استان تهران را نیز در سابقه کاری خود ثبت کرده است.

وی که پیش از حضور در ذوب آهن دو فصل لیگ دسته یک را با آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: از آنجایی که آقای رضایی در دوران بازی کردن خود یکی از بهترین مدافعان ایران بوده و تجربه حضور در لیگ اروپا را دارد فرصت بسیار خوبی برای من فراهم آمده تا در کنار وی، مدافعان و بازیکنان با تجربه ای همچون قاسم حدادی فر و وحید محمدزاده باشم و از آنها بسیار بیاموزم

وی افزود: در همین دو هفته  متوجه شدم که  مجموعه باشگاه ذوب آهن مجموعه ای است منظم و  حضور در  این فضا آرزوی هر بازیکنی است. حضور در باشگاه ذوب آهن برای من یک فرصت استثنایی است تا  به هدفهای بزرگم برسم. مهمترین دلیلی که به تیم ملی دعوت نشدم حضورم در لیگ دسته یک بود و امسال با حضودر ذوب آهن علاوه بر بالابردن سطح فنی و تکنیکی می توانم شانس حضورم در تیم ملی را افرایش بدهم.

مدافع جوان ذوب آهن تصریح کرد: از باشگاه ذوب آهن و آقای رحمان رضایی که به من اطمینان کردند و مرا دعوت به همکاری کردند واقعا تشکر می کنم  و امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم پاسخ مناسبی با این اطمینان بدهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید