رضایی: ذوب آهن نیاز به جذب چند بازیکن دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید امیدوار است تیمش شرایطی را رقم بزند که هواداران راضی باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مجموع وضعیت بدنی تیم خوب است. متاسفانه از سه بازیکن نمی‌توانیم استفاده کنیم. مهرداد قنبری، علی دشتی و علی نبی‌زاده نمی‌توانیم استفاده کنیم. به خاطر عدم پیگیری یه موقع نظام وظیفه علی نقی‌زاده نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم تیم را هم از نظر دفاع و حمله آماده کنیم. در فوتبال روز دنیا صرفا دفاع کردن و یا حمله کردن، معنایی ندارد. تیم لازمه دفاع کند، ١٠ نفر باید پشت توپ باشند و در مواقع حمله هم تیم باید حمله کند. با توجه به اینکه ما در وسط زمین بازیکن مد نظر را جذب نکردیم، کار برای ما سخت است. خوشبختانه قاسم حدادی فر به تمرینات برگشته است و امیدواریم به تیم کمک کند.

او درباره عملکرد ذوب‌آهن در نقل و انتقالات گفت: مطمئنا آن طور که می‌خواستیم عمل نشد. سه یا چهار بازیکن جذب شدند و سه بازیکن دیگر هم نتوانستیم جذب کنیم. از بازیکنان جذب شده رضایت دارم و بازیکنان با کیفیتی هستند. درباره جایگاه تیم در جدول هم الان نمی‌شود پیش بینی کرد. مطمئنا لیگ طولانی پیش رو داریم و امیدوارم آن طور که هواداران می‌خواهند بازی کنیم و آنها راضی باشند. باید بازیکن دیگری جذب کنیم. هنوز هم جا داریم که دو بازیکن دیگر جذب کنیم. در پست دفاع و حمله نیاز داریم بازیکن جذب کنیم.

رضایی همچنین درباره کادر فنی خود هم گفت: کادر ما هنوز تکمیل نشده است و باید تکمیل شود. ارتباط ما با باشگاه از طریق سرپرست است و گاهی هم مستقیم با باشگاه صحبت می‌کنم.

وی همچنین گفت: مطمئنا هواداران دلسوزهای تیم هستند و می‌خواهند در بهترین شرایط باشیم. ما امیدواریم بتوانیم شرایطی رقم بخورد که هواداران را راضی نگه داریم.

دیدگاه تان را بنویسید