ادعاهای سعادتمند نیاز به راستی آزمایی دارد

قاضی زاده هاشمی:‌ اگر ثابت شود وزیر در پرونده استراماچونی مقصر است باید غرامت آن را از جیبش پرداخت کند

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده بدهی استقلال به استراماچونی گفت:‌ اظهارات سعادتمند را شنیدم و این اظهارات قطعاً نیاز به راستی آزمایی دارد و ما قطعاً دعوت خواهیم کرد از طرفین و اگر مسببینی با تصمیمات شخصی خودشان چنین زیانی به باشگاه استقلال زدند قطعاً این باشگاه نباید ضرر و زیان این تصمیمات شخصی را پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان قاضی زاده هاشمی درباره پرونده بدهی استقلال به استراماچونی اظهار داشت: رای استراماچونی قابل پیش بینی بود که علیرغم توافقات مختلفی که پیشنهاد شده بود این جانب توافق به وجود نیامد و این موضوع باید ریشه یابی شود. این موضوع باید کالبد شکافی شود که اراده‌ای که پشت این موضوع بوده که چه توافق بشود، چه بیاید و چه برود از سوی چه افرادی صورت گرفته است. ادعاهایی که توسط مدیران عامل دوره‌های مختلف به وجود آمده خصوصاً توسط مدیرعامل سابق باشگاه مطرح شده که عنوان کرده شخص وزیر ورزش مانع انجام این توافق شده مسائلی است که باید شفاف سازی شود. من یک صحبت دارم و همان حرفی که راجع به پرونده ویلموتس زدم راجع به پرونده استراماچونی هم می‌زنم. مصببین این قراردادها باید پاسخگو باشند.

وی در مورد ادعای احمدسعادتمند که گفته بود در آستانه توافق با استراماچونی از او خواستند جلسه را ترک کند و به ایران برگردد هم گفت: من هم اظهارات سعادتمند را شنیدم و این اظهارات قطعاً نیاز به راستی آزمایی دارد و ما قطعاً دعوت خواهیم کرد از طرفین و اگر مسببینی با تصمیمات شخصی خودشان چنین زیانی به باشگاه استقلال زدند قطعاً این باشگاه نباید ضرر و زیان این تصمیمات شخصی را پرداخت کند. حال این فرد بنا بر اظهارات آقای سعادتمند می‌خواهد وزیر ورزش باشد یا هر شخص دیگری قطعاً اظهارات ایشان را راستی آزمایی خواهیم کرد و همانطور که در پرونده ویلموتس گفتیم مسببین باید خسارت را از جیب خودشان پرداخت کنند در مورد استراماچونی هم مسببین آن باید این خسارت را در صورت اثبات باید این ضرر و زیان را از جیبشان پرداخت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید