رأی کمیته تعیین وضعیت به سود استقلال و فکری

باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری ۷ میلیارد تومان خواسته بود که این مبلغ مورد تأیید باشگاه استقلال قرار نگرفت و به همین خاطر باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است. این مربی در حالی قرارداد خود را با تیم نساجی فسخ و تصمیم به حضور در تیم آبی گرفت که یک فصل دیگر با نساجی قرارداد داشت.

خبرورزشی نوشت؛‌ این مربی پیش از این هم در حالی که با تیم خوشه‌طلایی قرارداد داشت، همین کار را تکرار و سر از تیم نساجی درآورد اما از بخت خوب او خوشه طلایی از محمود فکری و باشگاه نساجی بابت این قرارداد شکایت نکرد. حجت‌نظری یکی از اعضای هیئت ‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکایت باشگاه نساجی گفت: «ما برای آرامش باشگاه استقلال هر کاری در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد. در تلاش هستیم تا با باشگاه نساجی تعامل داشته باشیم. ما کادر فنی پرتلاش و کم‌توقعی داریم و باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های آنها را برطرف کنیم. فکر می‌کنم هواداران امسال تیمی را ببینند که در سال‌های قبل توقعش را داشتند.»

باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری ۷ میلیارد تومان خواسته بود که این مبلغ مورد تأیید باشگاه استقلال قرار نگرفت و به همین خاطر باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد. براساس بندهای موجود در قرارداد محمود فکری باید ۵ برابر قراردادش با نساجی را به‌عنوان غرامت به این تیم مازنی پرداخت کند. یعنی ۳/۵ میلیارد تومان. حالا اگر در این پرونده رأی به سود نساجی صادر شود فکری فقط ۳/۵ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد. باشگاه نساجی البته از حنیف عمران‌زاده هم شکایت کرده‌؛ دستیار محمود فکری که مبلغ غرامت این مربی ۷۵۰ میلیون تومان است. صمد مرفاوی در حالی تصمیم به حضور در تیم آبی گرفت که هنوز قرارداد خود را با تیم نساجی نهایی نکرده بود. جالب اینکه به‌تازگی فیفا استقلال را به‌خاطر قرارداد استراماچونی محروم کرده و این باشگاه باید بیش از ۱/۳ میلیون یورو به مربی ایتالیایی پرداخت کند. گفته می‌شود غرامت استراماچونی نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان است. این اخبار شایعه فروش بازیکن از استقلال را قوت بخشید اما حجت‌نظری یکی از اعضای هیئت ‌مدیره در این‌باره گفته است: «برای پرداخت مبلغ جریمه پرونده استراماچونی بازیکنی را نخواهیم فروخت.»

 

دیدگاه تان را بنویسید