اعلام زمان بازگشت خطیبی به تمرینات آلومینیوم

زمان بازگشت رسول خطیبی به تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم اراک مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پشت سر گذاشتن حدود دو هفته پر تنش اکنون زیر نظر کادرفنی تمریناتشان را به طور منظم برگزار می‌کنند تا برای بازی هفته دوم مقابل سپاهان به آمادگی لازم برسند.

فارس نوشت؛ با جذب 4بازیکن با تجربه لیگ برتری (محسن ربیع‌خواه، محمدایرانپوریان، مرتضی آقاخان و جابر انصاری) بخش عمده‌ای از درخواست‌های رسول خطیبی برآورده شده و به همین خاطر سرمربی تیم آلومینیوم اراک پس از چند روز دوری قرار است از فردا در تمرینات تیم حاضر شود.

واریز پیش پرداخت قرارداد اعضای تیم شامل کادرفنی و بازیکنان، بخش دیگری از خواسته‌های خطیبی است که قرار است مدیران باشگاه به زودی آن را عملی کنند تا دغدغه‌های سرمربی برای ادامه مسابقات لیگ برتر کاهش پیدا کند.

شاگردان خطیبی امروز در آزمایشات پزشکی مرکز ایفمارک حاضر شدند و قرار است نتیجه این معاینات امروز به دست کادرفنی تیم برسد تا آن‌ها بررسی دقیقی از وضعیت جسمانی بازیکنان تیم داشته باشند.

تیم آلومینیوم اراک طبق برنامه قرار است روز پنجشنبه 29آبان به مصاف سپاهان برود و به همین خاطر مسئولان این تیم در تلاش برای برنامه ریزی سفر به اصفهان در یکی از روزهای سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری هستند.

دیدگاه تان را بنویسید