انصاری‌فرد: جوانان تیم ملی با انگیزه کار می‌کنند

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد جوانان با انگیزه زیادی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند و انگیزه زیادی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریم انصاری‌فرد درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بوسنی اظهار کرد: خدا را شکر موفق شدیم به برتری مقابل بوسنی برسیم و نمایش خوبی را برابر این تیم قدرتمند داشته باشیم. همه می‌دانید بوسنی جزو تیم‌های مطرح اروپایی است که در ادوار مختلف جام جهانی و جام ملت‌های اروپا حضور داشته و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد.

ورزش سه نوشت: او ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی با تلاش بازیکنان و کادر فنی سربلند از دیدار با بوسنی بیرون آمد و این برد را به تمام هواداران تیم ملی و افرادی که منتظر خبرهای خوش برای تیم ایران هستند، تقدیم می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: فضای اردوی تیم ملی در چند سال اخیر همیشه خوب بوده و همواره بچه‌ها با صمیمیت و تلاشی که داشتند، توانستند اردوها را به خوبی پشت سر بگذارند که خدا را شکر این اردو هم مطلوب بود.

انصاری‌فرد درباره تغییراتی که در لیست تیم ملی به وجود آمده، ابراز کرد: نیروی جوانی زیادی به تیم اضافه شده و بازیکنان جدیدی آمدند که همه این نفرات با انگیزه و تلاش زیاد کارشان را دنبال می‌کنند. ثمره این اتفاق را هم دیشب دیدیم و فکر می‌کنم نتیجه خوبی رقم خورد. فضا و شرایط اردو در این دو، سه روز خوب بود و تمام بازیکنان نمایش مطلوبی داشتند و امیدوار هستیم روندمان به همین شکل ادامه پیدا کند.

او درخصوص اهمیت دیدارهای تدارکاتی گفت: بازی‌های دوستانه بین‌المللی مثل دیدار با بوسنی می‌تواند کمک زیادی به روند آماده‌سازی تیم ملی کند و امیدوار هستیم اینگونه مسابقات را بیشتر داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی ایران عنوان کرد: از هواداران تیم ملی می‌خواهیم ما را دعا کنند چراکه دعای آنهاست که به مجموعه تیم ملی کمک می‌کند. همه بچه‌ها با غیرت ایرانی و همدلی وارد زمین می‌شوند تا تمام مردم ایران را خوشحال کنند. امیدوار هستیم با صعود به جام جهانی لبخند را روی لبان مردم بیاوریم.

دیدگاه تان را بنویسید