شکایت زهره هراتیان از سرمربی ماشین سازی

رئیس ایفمارک ایران بابت صحبت های سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی علیه وی به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صحبت های تند و ناپسند وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم ماشین سازی تبریز علیه زهره هراتیان رئیس ایفمارک باعث شد تا هراتیان صبح امروز از سرمربی تیم تبریزی به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت کند.

فارس نوشت؛ هراتیان که از معدود بانوانی است که در حوزه فوتبال مردان فعال است، هفته آینده در مسابقات ACL تا نیمه نهایی حضور خواهد داشت و اینکه در فوتبال ایران عده ای به وقت مشکلات به چنین افرادی خرده می گیرند و می خواهند مشکلات را گردن حضور بانوان در پست های سازمانی بیاندازند، جای تعجب است. 

زهره هراتیان در مورد این موضوع اظهار داشت: من مصاحبه این مربی را چندین بار مطالعه کردم و امروز  شکایت شخصی و حقوقی خود را به کمیته انضباطی و اخلاق ارسال کردم. در مصاحبه این مربی بحث تبعیض جنسیتی وجود دارد و حتی امکان هست که فیفا هم به این بحث ورود کند. 

وی افزود: در کل دنیا اگر زن و شوهری در فوتبال با هم فعال باشند این یک مزیت هست و سیستم از این شیوه استفاده می کند برای رشد در جامعه و این موضوع را الگو می کنند. متاسفانه در فوتبال ایران یک اقلیتی که اصلا نباید در این رشته باشند به سمتی می روند که در موقعیت های مختلف از این سوژه سواستفاده می کنند و من از نهادهای نظارتی و قضایی می خواهم به این مورد ورود کنند تا خانم ها ایرانی که در حوزه های مردانه ای مثل فوتبال در حال فعالیت هستند در حاشیه امنیت قرار گیرند. 

هراتیان تصریح کرد: قبل از ازدواج با همسرم نماینده پزشکی فیفا و ای اف سی بودم و حضور همسرم مزیتی به من نداده و همچنین آقای هومن افاضلی قبل از ازدواج با من مربی تیم ملی و سرمربی تیم امید بود و من هم به او مزیتی ندادم و هر کدام جداگانه قبل از ازدواج برند بودیم. این صحبت ها را برای روشن شدن افکار عمومی می گویم و برای همه صحبت هایم سند وجود دارد. تاریخ را که نمی شود تغییر داد.

رئیس ایفمارک خاطر نشان کرد: اینکه دیگران بخواهند باخت خودشان را در این شرایط کرونا و نیاز مردم برای نشاط با فرافکنی به شخص دیگری نسبت دهند، برای شخص ما و جامعه فوتبال قابل قبول نیست. 

 

دیدگاه تان را بنویسید