رحمتی: تعطیلی فوتبال برای تیم ها مضر است

سرمربی شهرخودرو از عملکرد شاگردانش برابر ماشین‌سازی ابراز رضایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار شهرخودرو ماشین‌سازی که با برتری نماینده مشهد همراه شد، گفت: پیش از بازی هم گفتم که تا ۳ هفته اول، شناخت تیم‌ها از یکدیگر طول می‌کشد. از بازیکنان تیم، تدارکات و کادر پزشکی تشکر می‌کنم زیرا تا لحظه آخر در تلاش بودیم از همه نفرات در بازی استفاده کنیم‌. به بازیکنانم گفته بودم با قدرت تیمی می‌توانیم به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه هم با همین قدرت پیش برویم و به امتیازهای بعدی برسیم. همه نفرات را تا آخر سال در اختیار داریم و فقط یک مدافع جذب می‌کنیم.

رحمتی درباره موقعیت‌های زیاد ماشین‌سازی در این بازی هم گفت: در بازی‌های تدارکاتی قبل، فرشاد فرجی بازی می‌کرد و نعمتی هم نبود. عرفان معصومی جایگزین او شد و خوب بازی کرد. باید هر روز بیشتر از قبل تلاش کنیم و به مرور تیم ما تکمیل خواهد شد.

سرمربی شهرخودرو درباره داوری گفت: سعی می‌کنم تا آخرین روز مربیگریم درباره داوری صحبت نکنم مگر این‌که اتفاق بزرگی بیافتد. آن‌ها جزوی از جامعه فوتبال هستند و هر کسی ممکن است اشتباه کند. نباید فشار را روی آن‌ها زیاد کرد و باید اجازه داد با تمرکز کارشان را انجام دهند. امروز هم فقط یک بار با داور صحبت کردم که آن هم در حد خوش و بش بود.

او درباره رضایت داشتن از عملکرد شاگردانش گفت: از بازیکنانم که در این شرایط کرونایی و اقتصادی کنار تیم بودند و تمام تلاششان را انجام دادند، تشکر می‌کنم.

وی در پایان درباره تعطیلی لیگ گفت: این تعطیلی برای تیم‌هایی که برنامه‌ریزی کرده‌اند، مضر است و به ما لطمه خواهد زد. ما که به موقع و در سخت‌ترین شرایط کار خود را آغاز کردیم، از این موضوع لطمه خواهیم خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید