پیشکسوت پرسپولیس: مدیران عامل فقط به فکر پر کردن جیب خود هستند/شجاع رفت، قلب خط دفاع تضعیف شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیرانی که به باشگاه‌های بزرگ می‌آیند فقط جیب‌های خود را پر از پول می‌کنند و می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و فوتبال کشورمان در رابطه با انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: این مدیر عامل نیز همانند مدیریت‌های قبلی است یعنی به طوری که اگر باری روی دوش پرسپولیس نگذارد، باری از دوش پرسپولیس بر نخواهد داشت. تا زمانی که شخص ورزشی انتخاب نشود، همین آش و همین کاسه است. سمیعی دستیاری با خود به پرسپولیس آورده که هیچ سر رشته‌ای از امور باشگاه پرسپولیس ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در بیان این که چه شخصی به غیر از جعفر سمیعی می‌توانست مدیر عامل سرخ‌های پایتخت باشد، ادامه داد: گرشاسبی می‌توانست به درد باشگاه پرسپولیس بخورد، ولی علی اکبر طاهری خیر. چون مدیرانی که به باشگاه‌های بزرگ می‌آیند فقط جیب‌های خود را پر از پول می‌کنند و می‌روند. بعد از این که جیب هایشان خالی شد باز برمی گردند تا جبران کنند. تا زمانی که کسی نیاید و درد فوتبال را نفهمد وضع همین خواهد بود.

قلیچ ادامه داد: بعید نیست دوباره انصاری فرد به پرسپولیس بیاید. عمر این مدیر عاملان کوتاه است و شاید باز هم انصاری فرد به پرسپولیس برگردد.

اسم ۱۰ نفر از بازیکنان تیم را نمی‌دانند، اما نامشان مدیر عامل باشگاه است

وزیر ورزش مدیرانی را انتخاب می‌کنند که حتی اسم بازیکنان تیم را هم نمی‌دانند. من مطمئن هستم که همین الان به مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس بگویید نام ۱۰ نفر از بازیکنان تیم را نام ببر، نتواند از گفتن نام آن‌ها سر بلند بیرون بیاید. جالب این جا است که وقتی مدیری انتخاب می‌شود که به باشگاه خدمت می‌کند، او را به سرعت بر کنار می‌کنند تا شخصی مانع اهداف خودشان نشود.

شجاع رفت، قلب خط دفاع تضعیف شد

او در خصوص ضعف‌های تیم پرسپولیس در فصل جدید هم بیان کرد:با توجه به این که تیم پرسپولیس ۲ بازیکن خوب در خط دفاع را از دست داده است، باید جایگزین خوبی برای این ۲ نفر انتخاب شود. با توجه به این که شجاع خلیل زاده بازیکن ثابت این پست بود و عملکرد خوبی نیز داشت، یحیی گل محمدی باید به دنبال جایگزین شجاع در این پست باشد. بالاخره هر باشگاهی بازیکنانی را مد نظر دارد و این موضوع که یحیی گل محمدی چه کسی را برای جایگزینی شجاع خلیل زاده انتخاب کرده است، به سیاست‌های او بر می‌گردد.

قلیچ ادامه داد: متاسفانه مشکل تیم پرسپولیس فقط به دفاع ختم نمی‌شود. با توجه به این که رادوشوویچ خواستار مطالبات و پاداش‌های خود شده است، حامد لک باید یک جایگزین داشته باشد، او تنها است و هیچ جایگزینی هم ندارد. رادوشوویچ فکر می‌کرد که بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، جزو ترکیب ثابت تیم خواهد بود، اما با اضافه شدن حامد لک به جمع سرخپوشان و عملکرد عالی او در لیگ قهرمانان آسیا، خواب‌های رادوشوویچ به وقوع نپیوست و خواستار مطالباتش شد تا از این باشگاه جدا شود.

دیدگاه تان را بنویسید