جی پلاس، بخش هایی از مصاحبه مهدی ترابی را در ادامه می خوانید؛

روزنامه هشمهری نوشت؛ من به ‌خاطر آن 8 درصدی که همه جا اعلام کردند قراردادم با پرسپولیس را فسخ نکردم. من خیلی بیشتر از این طلب داشتم . احساس کردم برخی افراد در باشگاه صحبت‌هایی که به‌صورت خصوصی با آنها انجام دادم را با اغراق تحویل فضای مجازی می‌دهند که این کار قشنگی نیست. آنها می‌خواهند بازیکنان را برابر هواداران قرار دهند. 

 اگر دنبال پول بودم می‌توانستم قبل از بازی با سایپا (آخرین بازی لیگ) قراردادم را فسخ کنم و به همین قطر بیایم. آن زمان پیشنهاد خیلی بهتری از تیم الدحیل داشتم که همه هم در جریان قرار گرفته بودند. من فقط به ‌خاطر اینکه دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، آن زمان به قطر نیامدم.

 فکر می‌کنم حدود 2 یا 3ماه قبل به باشگاه نامه فرستادم که قراردادم قبل از بازی با سایپا می‌تواند فسخ شود ولی باشگاه از این نامه هیچ‌جا صحبت نکرد. این نامه در باشگاه است و می‌توانند آن را منتشر کنند. باشگاه عکس‌العملی در مورد این نامه نشان نداد. من حتی یک روز هم مدیر برنامه‌هایم را به باشگاه فرستادم تا حضوری با مسئولان پرسپولیس بگوید که با توجه به بند فلان، قرارداد ترابی فسخ می‌شود و مراقب باشید این اتفاق رخ ندهد. البته بحث من پول نبود و فقط انتظار احترام داشتم که این احترام را ندیدم.

 می‌خواهند به هواداران و مردم القا کنند که من به باشگاه بدهکار هستم ولی اینطور نیست و من به باشگاه پرسپولیس بدهکار نیستم. حتی مبلغ خیلی زیادی هم از پرسپولیس طلب دارم ولی متأسفانه برخی شیطنت می‌کنند.  

آنهایی که از نزدیک مرا می‌شناسند، به خوبی می‌دانند که چقدر دوست داشتم بمانم ولی اتفاقات را طوری رقم زدند که من جدا شوم. الان در پرسپولیس نیستم ولی دلم با این تیم است.

دیدگاه تان را بنویسید