رامین ناصرنصیر: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث از دست دادن هنرمندان می شود

بازیگر سریال «بچه محل» گفت: نکات و پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه اکثریت آثار تولیدی سینما و تلویزیون به درستی رعایت نمی‌شود، به نظر من نقطه ضعف ما همین بی مبالاتی‌های بهداشتی است که باعث از دست دادن هنرمندان عزیزمان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رامین ناصرنصیر، درباره درگذشت کریم اکبری مبارکه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا سر فیلمبرداری پروژه تلویزیونی «جشن سربرون» گفت: واقعیت امر من نزدیک به دو ماه پیش کارم در پروژه «جشن سربرون» به اتمام رسید، اما مطلع شدم که بعد از ابتلای لاله اسکندری به بیماری کرونا، کریم اکبری مبارکه عزیز نیز به این بیماری مبتلا شد و پس از آن درگذشت. اتفاقی که به شدت مرا متاثر و غمگین کرد. 

میزان نوشت؛ وی در همین راستا ادامه داد: بدون شک از دست دادن عزیزان برای همه سخت است اما در قبال این اتفاقات باید بگویم که حرفه بازیگری هم مستثنی از سایر حرفه‌ها نیست و در این حرفه هم خطرات فعالیت در دوران کرونا وجود دارد و ممکن است هر لحظه یک بازیگر مبتلا به این بیماری شود، از نظر من با تعطیلی تولیدات آثار سینما و تلویزیون چیزی درست نمی شود، اگر قرار است قرنطینه رخ دهد باید برای همه مشاغل اتفاق بیفتد و تنها معطوف به یک شاخه و شغل خاص نشود. 

بازیگر سریال «جشن سربرون» درباره دلیل حضور بازیگران سرصحنه فیلمبرداری با وجود شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: واقعیت امر در ابتدای کرونا، همه ما فکر می کردیم که این بیماری یک ماهه از بین می رود و قرار است تا پایان فروردین همه چیز تمام شود، اما با طولانی شدن بیماری و شیوع موج های تازه و افزایش آمار مبتلایان متوجه شدیم که این بیماری به این زودی ها از کشور و کل جهان خارج نمی شود. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: با ادامه دار شدن بیماری کرونا متوجه شدیم که باید در این شرایط زندگی کنیم، ما فهمیدیم که نباید زندگی را تعطیل کرد اما باید زیستن در این شرایط را آموخت. ما باید یاد بگیریم که چگونه با رعایت حداکثری پروتکل‌ها، فعالیت‌های اجتماعی‌مان را هم ادامه دهیم زیرا نمی شود برای مدتی طولانی همه چیز را تعطیل کرد.

بازیگر سریال «بچه محل» ادامه داد: عوامل تولید آثار و بازیگران هم بعد از ادامه دار شدن کرونا به کار خودشان بازگشتند، البته را این را بگویم که نکات و پروتکلهای بهداشتی همه جا و در پشت صحنه اکثریت آثار تولیدی سینما و تلویزیون به درستی رعایت نمی شود، به نظر من نقطه ضعف ما همین بی مبالاتی های بهداشتی است که باعث از دست دادن هنرمندان عزیزمان شده است. نمی توان زندگی را تعطیل کرد اما می توان نکات بهداشتی را رعایت کرد، ما موظفیم که در محیط کار همچون محل فیلمبرداری همه نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم تا مبادا جان کسی به خطر بیفتد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید