کارگردان فصل جدید سریال "روزگار جوانی" مشخص شد

اصغر توسلی قرار است پشت صندلی کارگردانی فصل جدید سریال «روزگار جوانی» بنشیند و ماجراهای جدیدی از دانشجویان در دهه ۱۳۸۰ نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تلویزیون به سراغِ کارهای قدیمی و نوستالژی‌اش رفته و قرار است به زودی فصل جدیدی از «روزگار جوانی» دهه ۱۳۷۰ بسازد اما این بار ماجراهای دانشجویان دهه ۱۳۸۰ به تصویر کشیده خواهد شد. 

تسنیم نوشت؛ «روزگار جوانی» داستان دانشجوهایی بود که به تهران آمده بودند و تصمیم گرفتند تا خانه‌ای را به صورت مشترک اجاره کنند. در ادامه مخاطب شاهد اتفاق‌هایی می‌شد که برای زندگی شخصی و اجتماعی هرکدام از این پنج جوانِ دانشجوی بیست و خرده‌ای ساله می‌افتاد.  نصرالله رادش با لهجه و گویش آبادانی نقش حمیدرضا را پذیرفت و بعد از "ساعت خوش" محبوبیتش را تکرار کرد. امین حیایی دیگر جوانِ قصه "روزگار جوانی" بود که نقش افشین را بازی می‌کرد. او در میانِ جوانانِ قصه اهل تهران بود و به دلیل اختلاف خانوادگی‌اش در همان خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد.

نقش دیگر دانشجوی قصه را بهزاد خداویسی ایفا می‌کرد که در "روزگار جوانی" نامش مجید بود پسر اصفهانی که رشته نقاشی را در دانشگاه می‌گذراند. کیهان ملکی در نقش احد لهجه آذری و نقش پزشک را داشت و مهدی صبایی نقش شهریار را بازی می‌کرد که اهل کرمانشاه بود و رشته کشاورزی می‌خواند. 

۲۰ سال از پخش سریال "روزگار جوانی" می‌گذرد؛ در روزهایی که گمانه‌زنی می‌شود برای ساختِ این مجموعه تلویزیونی چه از حیثِ کارگردانی و چه بازیگران و حتی داستان و وقایعش چه اتفاقی می‌افتد، پیگیری‌ها خبر از انتخاب اصغر توسلی به عنوان کارگردان این مجموعه تلویزیونی می‌دهد.

بازیگرانش هنوز مشخص نشده‌اند اما داستان قرار است حول محورِ دانشجویان دهه ۱۳۸۰ بگذرد.  قرار است در این نسخه جدید از ترکیب بازیگران قبلی ۲ تا سه بازیگر حضور پیدا کنند و در جمعِ آن ۵ دانشجو و جوانِ قصه قدیمی هم یک نفر در کنار بازیگران جدید سریال به ایفای نقش می‌پردازد. پیش از این تهیه‌کننده سریال، سپهر محمدی به خبرنگار تسنیم  گفته بود: هنوز قطعی نشده که کدام‌یک از این دوستان در سریال بازی می‌کنند. 

قرار بود اواخر پاییز تولید این سریال در تهران آغاز شود اما پیگیری‌های جدید نشان می‌دهد فصل جدید این مجموعه در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و قرار است پیش تولید آن به زودی آغاز شود. ۵ جوان و دانشجوی جدید مثل نسخه قدیمی‌اش بازیگران اصلی داستان‌اند و قصه‌های امروزی دارد. به تعبیر تهیه‌کننده نسخه‌ای که در ۳۰ قسمت ۳۰ قصه طراحی شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید