ماجرای تخفیف 50 درصدی برانکو چه بود؟

درحالی که باشگاه پرسپولیس با برانکو تسویه حساب کرد و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا باز شد اما همچنان حاشیه های مطالبات سرمربی اسبق سرخپوشان گریبانگیر جامعه فوتبالی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسین قدوسی مدیرروابط عمومی سابق این باشگاه در مورد اینکه برانکو در مصاحبه ای مدعی شده در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد 50درصد تخفیف داده بود اما مدیریت وقت باشگاه این موضوع را پیگیری نکرد، اظهار داشت: در زمان انصاری فرد در کرواسی برانکو در دفتر سفیر، اعلام کرد یک میلیون و 700 هزار یورو مطالبه دارد اما انصاری فرد به او می گوید طلب شما یک میلیون یورو است و دویست هزار یورو تخفیف بده که برانکو از این پیشنهاد خوشش نمی آید و می گوید من این همه مدت صبر و شکایت به فیفا هم کرده ام و دلیلی برای تخفیف نمی بینم.

فارس نوشت؛ وی افزود: در واقع در این مذاکرات اصلا به توافق نزدیک نمی شوند و بعدا باشگاه روی شکایت برانکو که خواستار یک میلیون 700 هزار یورو شده بود شکایت کرد و این طلب به یک میلیون و 55هزار یورو کاهش پیدا کرد. هر ادعای دیگری مبنی بر تخفیف در زمان مدیریت انصاری فرد صحت ندارد. گویا هر چه خبر توافق برای تخفیف بوده مربوط به زمان قبل از مدیریت انصاری فرد در ترکیه بوده است که همان موقع هم رسانه ها نوشتند برانکو تخفیف خوبی داده اما باشگاه قبول نکرده و اگر کسی هم باید پاسخگو باشد آقای عرب است و بعید می دانم اصلا برانکو چنین حرفی زده باشد. برانکو فرد صادق و با دانشی است که چنین حرفی نمی زند.

قدوسی همچنین در مورد حواشی قرارداد رادوشوویچ و مبلغ آن عنوان کرد: او قرارداد سه ساله ای تمدید کرد که میزان آن در سه سال کمتر از 700 هزار یورو می شود. در آن زمان که قراردادش تمدید شد گلر فیکس تیم بود و در 9 بازی 8 کلین‌شیت داشت. بازیکن محبوب تیم بودو  مثل نوراللهی و شیری این قرارداد تمدید شد. این اخبار مربوط به این بازیکن با عناوین قرارداد سالانه ای که با رقم های یک میلیون و 800 هزار یورو و یا بیشتر در فضای مجازی دست به دست می شود، صحت ندارد. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید