سپهر حیدری: پرسپولیس با 7 بازیکن هم فینال آسیا را می‌برد

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌همانطور که گفتم تیم روز به روز در حال کم شدن نفراتش است و در حال حاضر در پست دفاع وسط هم مشکل دارد و من شنیده‌ام گل‌ محمدی قصد دارد سرلک را در این پست آزمایش کند. واقعاً احسنت می‌گویم به نجابت یحیی گل‌محمدی و هرکسی جای او بود تا الان کلی جنجال کرده بود و شهر را به هم می‌ریخت .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سپهر حیدری در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: شرایط پرسپولیس که این روزها اظهر من الشمس است و همه می‌دانند تیم و باشگاه اوضاع خوبی ندارد. تیم به فینال آسیا راه پیدا کرده ولی اوضاع و احوالش شبیه هیچکدام از فینالیست‌های تاریخ آسیا نیست و همه وقتی بازی به این مهمی در پیش دارند که می‌تواند آنها را به قهرمانی برساند به دنبال تقویت هستند ولی پرسپولیس در این مدت هم کلی بازیکن کلیدی و مهم خودش را از دست داده و هر روز یک نفر از این تیم جدا می‌شود و فکر می‌کنم آخرش خود یحیی و کریم باقری باید وارد زمین شوند و برای پرسپولیس بازی کنند.

ایلنا نوشت؛ وی در مورد جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری افزود: من در مورد شخص خاصی صحبت نمی‌کنم و برای این عزیزانی که رفتند هم آرزوی موفقیت می‌کنم و تصمیم شخصی خودشان بود و ارتباطی به من ندارد ولی خواهشم این است که هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه را معرفی کنند و از میان افرادی که شناخته شده هستند و این روزها نامشان از سوی هواداران پرسپولیس برده می‌شود و افراد مناسب و امتحان پس داده‌ای هستند یک نفر وارد کار شود و بتواند اوضاع تیم را سرو سامان دهد. پرسپولیس دیگر وقت این را ندارد که محل آزمون و خطای مدیرانی باشد که مشخص نیست از کجا آمده‌اند و هیچ سابقه و تجربه‌ای در فوتبال و مدیریت ورزش ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان با شرایط حال حاضر پرسپولیس هم گفت: همانطور که گفتم تیم روز به روز در حال کم شدن نفراتش است و در حال حاضر در پست دفاع وسط هم مشکل دارد و من شنیده‌ام گل‌ محمدی قصد دارد سرلک را در این پست آزمایش کند. واقعاً احسنت می‌گویم به نجابت یحیی گل‌محمدی و هرکسی جای او بود تا الان کلی جنجال کرده بود و شهر را به هم می‌ریخت ولی این همه مشکل دارد تیمش و صدایش در نیامده است. واقعاً دینامیت در باشگاه کار می‌گذاشتند نمی‌توانست در این فرصت انقدر برای پرسپولیس خرابی ایجاد کند که برخی افراد با پرسپولیس انجام دادند. این را هم بگویم که من مطمئنم و شک ندارم که این جام مال پرسپولیس است و اگر بازهم نفراتی از تیم کم شوند و حتی با 7 نفر که حداقل تعداد بازیکن در قانون فیفا است وارد زمین شویم و گزینه تعویضی هم نداشته باشیم بازهم ‌می‌بریم و مطمئنم این جام مال پرسپولیس است و هیچ شکی در آن ندارم.

حیدری در مورد اینکه اوضاع پرسپولیس شبیه تیمی نیست که گفته می‌شود مورد حمایت وزارت ورزش است هم توضیح داد: پرسپولیس حمایت هیچ کسی را نمی‌خواهد خدا و هوادارانش را دارد. فقط یک مدیرعامل کار درست در رأس باشگاه بگذارند و دیگر کاری به کار تیم نداشته باشند و حمایت کسی را نخواستیم. وزارت ورزش متولی دو باشگاه است و وظیفه دارد به امور آنها رسیدگی کند ولی ما ندیدیم حمایت خاصی از پرسپولیس شود. مسعود سلطانی‌فر آدم بی طرفی است و به استقلال و پرسپولیس به یک چشم نگاه می‌کند ولی عملکردش هم باید جوری باشد که دو باشگاه وضعیت مشابهی داشته باشند نه اینکه استقلال کل شاکله تیم و نفرات مهمش را حفظ کند و چند بازیکن میلیاردی هم جذب کند ولی پرسپولیس نفرات کلیدی خودش را هم نتواند نگه دارد. به نظرم این دو باشگاه باید خصوصی شوند که متاسفانه هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی در مورد وضعیت ذوب آهن هم گفت: متاسفانه ذوب آهن اکثر نفرات مهم خودش را از دست داده و کار سختی برای این تیم و دوست خوبم رحمان رضایی متصور هستم. ذوب آهن باشگاهی است که نمی‌تواند زیاد هزینه کند و با توجه به رقم درخواستی بازیکنان نتوانست نفرات مهمش را حفظ کند ولی من به این تیم امیدوارم و اگر امسال هم نشود با فرصت دادن به رحمان و نفرات جدید می‌شود در سال‌های بعد دوباره ذوب آهن را یک تیم مدعی ببینیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید