معرفی جدیدترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

معاون اقتصادی دوره مدیریت دادکان در فدراسیون فوتبال اکنون تازه‌ترین نامی است که برای حضور در صندلی مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس تهران پس از صعود شاگردان یحیی گل محمدی به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تغییرات مدیریتی رو به رو شده است و طرفداران این تیم منتظر هستند تا پیش از پیش شروع لیگ بیستم، مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شود.

ایلنا نوشت؛ بعد از پایان حضور محمد حسن انصاری فرد روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس، از سوی وزارت ورزش و جوانان، مهدی رسول پناه، عضو هیات مدیره از اردیبهشت ماه امسال به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

رسول پناه طی هفته گذشته با اظهارنظرات مختلفی که از او در فضای مجازی گسترش پیدا کرد در نهایت راهی به غیر از استعفا و ترک صندلی مدیریت نیافت تا اکنون این تیم در آستانه لیگ بیستم بدون مدیرعامل باشد.

طی روزهای اخیر اسامی مختلفی برای پذیرفتن این سمت معرفی شده‌اند که جدید‌ترین آنها یک مدیر کاملا فوتبالی و آشنا به شرایط لیگ ایران است. منوچهر صالحی که فعالیت در عرصه مدیریت را از سال‌های گذشته آغاز کرده اکنون یکی از جدیدترین اسامی حوالی مدیریت باشگاه پرسپولیس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید