جی پلاس، اگر قصد افزایش بازدید پیج اینستاگرام خود را دارید باید با اصول سئو در اینستاگرام آشنا شوید لذا خواندن مقاله سئو اینستاگرام چیست از سایت سئو فاکس را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر 'Nicki Minaj' را در Google جستجو کنید ، می بینید که وب سایت رسمی او ابتدا با توییتر ، یوتیوب ، ویکی پدیا و اینستاگرام در زیر ذکر شده است. موتورهای جستجو ترافیک آنلاین را به سمت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سوق می دهند اما نمایش نتایج حساب های اینستاگرام به ویژه دشوار است.

آموزش سئو اینستاگرام چیست

این به این دلیل است که اینستاگرام موتورهای جستجو را از دسته بندی تصاویر منع می کند. نمایه شما می تواند نمایه شود ، اما تصاویر نمی توانند. این باعث می شود سئو اینستاگرام به چالش کشیده شود ... اما غیرممکن نیست.

برای راهنمایی در مورد SEO اینستاگرام به نکات زیر مراجعه کنید.

1. اینستاگرام را پیوند دهید

هر مشاغلی که از استراتژی بازاریابی چند کاناله استفاده می کند تشخیص می دهد که تبلیغ یک حساب در اینستاگرام شامل تبلیغات خارج از خود پلتفرم است. پیوند دادن یک نمایه اینستاگرام به سایر حساب های رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره ...) به همه دنبال کنندگان شما می گوید که در اینستاگرام هستید و به شما امکان می دهد سیستم عامل های رسانه ای را با تبلیغات ، رویدادها و اطلاعیه های ویژه "آلوده" کنید.

هنگامی که به Instagram اجازه دسترسی به سایر نمایه های رسانه را دادید ، پیوندی به حساب Instagram شما اضافه می شود.

گزینه های اشتراک پست Instagram

منبع تصویر: https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-cross-post-to-instagram-from-facebook-page/

از آنجا که صفحه اینستاگرام شما فقط از طریق یک برگه "قابل کلیک" پیشنهاد می شود ، بهتر است فید اینستاگرام خود را نیز متصل کنید.

پس از اجازه دادن به اینستاگرام برای ارسال پست های شما به توییتر یا فیس بوک ، کاربران به پروفایل اینستاگرام شما هدایت می شوند. و ، کاربرانی که شما را در سیستم عامل های دیگر دنبال می کنند ، می توانند صفحه Instagram شما را با سهولت بیشتری پیدا کنند.

2. URL و موقعیت مکانی خود را تغییر دهید (اغلب)

از گزینه تغییر آدرس و موقعیت مکانی خود با هر عکس اینستاگرام که ارسال می کنید ، بهره مند شوید. وقتی آن را به عنوان "دعوت به عمل" یا پیوندی بین مشارکت مشتری و ROI در نظر می گیرید ، ایده بهتری از زمان ، چه زمان و چند بار می خواهید تغییر دهید. به عنوان مثال ، هدایت افراد به صفحات مختلف محصولات یا مقالات تبلیغاتی.

اگر کسب و کار شما مستقیماً از ارسال یک مکان دقیق سود نمی برد ، طبق معمول تجارت خود را پشت سر بگذارید و از قسمت مکان برای نشان دادن اطلاعات جالب درباره محصولات یا نام تجاری خود استفاده کنید. به سادگی چیزی را تایپ کنید که دوست دارید پیروانتان بدانند. تخیل داشته باشید: "مکان های" مبتکر توجه را به خود جلب می کند.

در زیر می توانید نمونه ای از نحوه رشد جوئل امبیید ستاره NBA پیروان خود را با یک استراتژی مکان قاتل مشاهده کنید:

اینستاگرام Joel Embiid

منبع تصویر: https://ftw.usatoday.com/2017/01/joel-embiid-instagram-social-media-twitter-funny-locations-nba-philadelphia-76ers-trust-the-proces-rip-harambe

3. عکس های خود را بهینه کنید

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. بنابراین موفقیت شما در سئو از نوع و کیفیت عکس های شما حاصل می شود. اول ، محتوا باید به وضوح قابل تشخیص باشد: آیا این یک چهره است ، یک کتاب یا یک منظره؟ اینستاگرام از فناوری به نام «تشخیص تصویر» استفاده می کند که عکس ها را با توجه به محتوا طبقه بندی می کند. این به شما کمک می کند تا با نمایش عکس های خود به کاربرانی که از قبل به محتوای مشابه علاقه مند هستند اما هنوز حساب خود را ندیده اند ، حساب اینستاگرام خود را رشد دهید.

اینستاگرام لک لک

منبع تصویر: https://www.instagram.com/p/BuHdzZvnnNm/

به یاد داشته باشید ، تمیز نگه داشتن عکس های شما به این معنی نیست که نمی توانند جالب و خیره کننده باشند. در واقع ، استفاده از یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای به شما کمک می کند عکس های خود را با ابزاری مانند اصلاح رنگ ، تنظیم نور و برش ، شفاف و زیبا نگه دارید.

4- از زیرنویس های تصویر به عنوان برچسب های عنوان استفاده کنید

وقتی اینستاگرام صفحه ای برای پست شما ایجاد می کند ، برچسب عنوان حاوی شرح عکس است. به نظر می رسد اینگونه است: جوراب های جو اسمیت: "زیرنویس تصویر". نام نمایه شما (دسته ای نیست) و زیرنویس شما در نتایج موتور جستجو نشان داده می شود. قبل از ارسال لحظه ای وقت بگذارید و از مناسب بودن عنوان برای عکس و نام تجاری خود اطمینان حاصل کنید.

عادت کنید که جستجو کنید ببینید برچسب عنوان شما در کجا قطع می شود و اطلاعات مهم در ابتدای زیرنویس وجود دارد. به عنوان مثال ، ده هزار کوکی در کنار «روز ملی کوکی شکلات چیپس ملی» در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. عنوان بدی نیست که با نام تجاری خود همراه باشید.

دهمین هزار کوکی اینستاگرام

منبع تصویر: https://www.instagram.com/p/BxfM25aFCD6/

5. از جدیدترین ویژگی اینستاگرام استفاده کنید: Alt Text!

با رعایت موضوع عکس ، اکنون می توانید متن ALT خود را اضافه کنید! افزودن متن ALT به عکس های شما یک استراتژی ارزشمند SEO است. این اجازه می دهد تا افراد کم توان بتوانند عکس شما را "ببینند" ، و به الگوریتم اینستاگرام برای سازماندهی محتوا کمک می کند. اگر کسی به دنبال "گربه ای که لباس بتمن پوشیده است" باشد و شما عکسی از گربه خود را در هالووین گذشته با متن ALT ارسال کرده اید ، عکس شما ظاهر می شود.

متن alt اینستاگرام

منبع تصویر: https://learn.g2.com/instagram-alt-text

Alt Text یک ویژگی نسبتاً جدید است ، بنابراین اگر اکنون شروع به استفاده از آن کنید از بازی پیشی خواهید گرفت. در اینجا یک پست وبلاگ با چند نکته خوب در مورد نحوه شروع وجود دارد.

6. هشتگ های مرتبط با تحقیق ، با کیفیت

هشتگ ها حساب اینستاگرام شما را در معرض دید مخاطبان قرار می دهند. اگر هشتگ های شما مناسب و کیفی هستند ، به احتمال زیاد نام تجاری خود را به کسانی که علاقه و اهداف مشترک دارند تبلیغ کنید.

اینستاگرام Valentine Colasante

منبع تصویر: https://www.instagram.com/valentine_colasante/؟hl=fa

در حالی که برای بهترین هشتگ ایده پردازی می کنید ، تحقیق کنید که آیا در حال حاضر از هشتگ استفاده می شود یا خیر. آیا محتوای مرتبط با هشتگ مناسب است و آیا می خواهید برند شما با آن مرتبط باشد؟ قبل از ارسال هشتگ ها ، برای بررسی هشتگ ها از Tagboard استفاده کنید.

7. برنامه مشخصات اجتماعی را برای اینستاگرام تنظیم کنید

Google به شما اجازه می دهد با استفاده از schema.org به آنها بگویید کدام پروفایل شبکه های اجتماعی به شما تعلق دارند. اگر نام تجاری شما در نمودار دانش کارت دریافت کند ، نمایه های رسانه های اجتماعی شما در آنجا نشان داده می شود.

از برنامه نویس خود بخواهید مستندات مربوط به نحوه به کارگیری داده های ساخت یافته برای پروفایل اجتماعی خود را بررسی کند و از درج حساب Instagram خود اطمینان حاصل کند.

طرح مشخصات اجتماعی

منبع تصویر: https://searchenginewatch.com/optimize-instagram-account-search-engines

8. ایجاد مسابقه ، پیشنهادات ویژه و بخشش

مسابقات و کمپین ها کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب می کند. به عنوان مثال ، با اجرای یک مسابقه می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده یا محصول خود را بفروشید: از کاربران بخواهید "مانند" ، "نظر" ، "هشتگ" یا دوست خود را نشان کنند. وقتی فالوورها دوستان را برچسب گذاری می کنند ، مارک شما را در معرض فالوورهای اضافی اینستاگرام قرار می دهد: روشی م effectiveثر برای افزایش دسترسی برند شما.

اینستاگرام سیمون و شوستر

تصویر منبع: https://www.instagram.com/p/BhO0dmhgBWK/؟tagged=giveaway

در مسابقه فوق اینستاگرامی ، سیمون و شوستر از پیروان خود می پرسند: "چگونه مشکل ایجاد می کنید؟" از هواداران خواسته می شود تا برای برنده شدن در مورد نظرات خود ، نظرات خود را در میان بگذارند. * نکته: مردم می خواهند در مورد خودشان صحبت کنند ، داستان بخواهند!

اینستاگرام انگلیسی موکا

تصویر منبع: https://www.catconworldwide.com/10/10-instagram-cats-halloween-costumes/

اگرچه SEO برای اینستاگرام می تواند دشوار باشد ، اما تعدادی از استراتژی ها وجود دارد که باعث افزایش تشخیص Instagram می شود. انجام این مراحل اضافی ، استراتژی رسانه اجتماعی شما را بهبود می بخشد و به نمایه شدن نمایه اینستاگرام در نتایج جستجو کمک می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید