شکست خانگی شاگردان زیدان مقابل شاختار/ مادرید با بحران به استقبال ال کلاسیکو رفت + عکس و فیلم

رئال مادرید در نخستین هفته لیگ قهرمانان اروپا در خانه با نتیجه 3 بر 2 مقابل شاختار دونتسک شکست خورد و به استقبال ال کلاسیکو و دیدار با بارسلونا رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  رئال مادرید در شبی که در نیمه اول نمایش افتضاحی خصوصا در خط دفاعی داشت و سه بار دروازه خود را باز شده دید، در نهایت تنها موفق به جبران دو گل شد و در اولین هفته لیگ قهرمانان و در آستانه دیدار مقابل بارسلونا در خانه برابر شاختار شکست خورد.

شکست رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک

اما برتری شاختار ادامه یافت و این تیم در دقیقه 28 به گل اول دست یافت. کورینکو از سمت چپ حرکت کرده و در نهایت در شرایطی دشوار توپ را به تته رساند تا او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل اول تیمش را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 33 شاختار به گل دوم هم دست یافت. تته از سمت راست صاحب فرصت شد، اما این تیبو کورتوا بود که ضربه او را مهار کرد و در ریباند رافائل واران به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاختار 0-2 از حریف پیش افتد.

باورکردنی نبود، اما شاختار در دقیقه 41 به گل سوم هم دست یافت. تته با یک پاس پشت پای تماشایی مانور سولومون را در مقابل دروازه رئال مادرید صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه ای دقیق گل سوم را به ثمر رساند تا شاختار با برتری 0-3 راهی رختکن شود.

رئال مادرید از همان ابتدای نیمه دوم در صدد جبران برآمد و خیلی زود به گل اول دست یافت. لوکا مودریچ پشت محوطه با حرکتی زیبا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم و غیرقابل مهار به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

شکست رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک

اما در دقیقه 60 وینیسیوس جونیور ثانیه ای بعد از ورود به میدان و با بهره گیری از پاس اشتباه مدافع شاختار وارد محوطه شده و با یک ضربه فنی و زمینی اختلاف را به حداقل رساند.

اما در اوقات اضافی بود که رئال مادرید به گل تساوی دست یافت و ین گل نیز آفساید اعلام شد. کرنر هوشمندانه این تیم با ضربه زمینی فدریکو والورده همراه بود، اما وینیسیوس جلوی دید دروازه بان را گرفته بود و در نهایت رئال مادرید در خانه با نتیجه 2-3 مغلوب شاختار شد.

دیدگاه تان را بنویسید