استقلال به شفر پول داد، مربی آلمانی شاکی شد!

مسئولان استقلال موفق شدند بخشی از مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در شرایط کنونی اصلی ترین مشکلی که مدیران باشگاه استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مساله مطالبات وینفرد شفر است. سرمربی آلمانی سابق آبی ها بابت طلب 600 هزار دلاری اش ضمن شکایت به فیفا استقلال را محکوم کرده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بسته است.

ورزش سه نوشت: از این رو مسئولان استقلال هنوز نتوانستند قرارداد بازیکنان جدید خود را به خاطر پنجره بسته شان ثبت کنند و باید هرطور شده پول شفر را بپردازند تا بتوانند با باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی از نفرات جدید خود در لیگ بیستم استفاده کنند.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت پول شفر هستند. آنها در اولین گام موفق شدند بخشی از مطالبات این مربی را تامین کرده و به حساب او واریز کنند. با اینکه امید می‌رفت با واریز این بخش از پول شفر هم تا حدی راضی شود، اما مربی آلمانی که از مسئولان استقلال عصبانی است زیر بار دریافت قسطی طلبش نمی‌رود.

او دیروز هم در مصاحبه‌ای گفته بود که پولش باید به طور کامل پرداخت شود و پرداخت اقساطی مورد تایید خودش و فیفا نیست. حال اما مسئولان استقلال در صدد هستند تا پایان هفته جاری مابقی پول شفر را هم پرداخت کنند و قسط اول رافقط برای به دست آوردن دل این مربی واریز کردند.

باید منتظر ماند ودید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره ماجرا طلب شفر و پنجره بسته نقل و انتقالاتی استقلال رخ خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید